Jessica's POV
Ne mogu vjerovati, kako mi je mogao to učiniti? I to samo zbog neke tamo doktorice s velikim dekolteom. Stvarno nisam mislila da je takav. I još mi pred nosom stoji dokaz da je tako, a on tvrdi suprotno. Kako samo može!?
Morala sam se smiriti pa sam otišla u teretanu. Uzela sam veliku sportsku, adidas ljubičastu torbu sa florescentnim slovima. Stavila sam u nju patike, bočicu vode, rezervnu majicu i hlače i to je bilo to. Pošto je teretana bila nešto malo iza parka išla sam šetnicom kroz park. Dok sam hodala ispred mene se pojavio Thiago.
" Hej. " - pozdravio je.
" Ej. " - uzvratila sam.
" Otkud ti ovdje ?" - pitao je hodajući pored mene.
" Ma, idem malo do teretane. A ti? " - odgovorila sam.
" Ja idem na trening. Zapravo me tu negdje trebao čekati Neymar, trebao bi doći svaki čas." - rekao je Thiago gledajući oko sebe.
'' Aha..." - uzvratila sam sjetivši se opet svega.
'' Hoćeš s nama na trenig? Čuo sam da ti ide. " - nasmijao se.
'' Oh, stvarno? '' - nasmiješeno sam ga pogledala.
'' Aham! Stvarno, hoćeš ići? '' - uzvratio je.
'' S Neymarom? Ne, hvala. ''
" Zašto ne s Neymarom? Pa zar niste vi..." - započeo je Thiago.
'' Posvađani? Da. Prevario me s doktoricom. " - rekla sam ljuto.
'' Ma daj. Nije Neymar takav, sigurno nije tako." - rekao je iznenađeno Thiago.
'' Pitaj njega pa da vidimo što će reći. '' - stisnula sam usne i pognula glavu.
'' Sigurno je neka zabuna. Eno ga! Moram ići, vidimo se! " - rekao je veselo Thiago i potrčao prema Neymarovom autu. Uzdahnula sam i ušla u teretanu.
Neymar's POV
Malo sam sačekao i ugledao Thiaga koji trči prema autu. Došao je do vrata i otvorio ih. Ušao je i sjeo na suvozačko mjesto.
'' Hej! " - pozdravio je veselo.
'' Hola. '' - uzvratio sam.
'' Koja ti je to bila cura? Neka nova? " - pitao sam pokrenuvši auto.
'' Da." - odgovorio je. '' Tvoja cura. '' - pogledao me i uzdahnuo.
'' Moja cura? " - pitao sam začuđeno.
'' Da, tvoja cura koju si, navodno prevario." - rekao je Thiago pokazavši prstima navodnike.
'' Vidim da ti se izjadala." - uzdahnuo sam.
" Je. " - uzvratio je. " Ne vjerujem u to. " - dodao je.
'' I ne trebaš. '' - podigao sam obrve i skrenuo.
'' Što je zapravo bilo? " - pitao je.
'' Mah, ona Oscarova nova doktorica mi je poslala poruku i rekao sam Jessici da mi ju pročita, a poruka je bila ono... Ja uopće ne znam otkud toj ženi moj broj! " - govorio sam. '' Evo, pročitaj sam." -rekao sam izvadivši mobitel iz džepa i dao ga Thiagu.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.