Jessica's POV
Sutra Neymar ima utakmicu, a mi još sjedimo u Sao Paulu. Doktor kaže da bih se još trebala odmarati, ali Neymar tvrdi da mogu ići u Barcelonu jer će se on brinuti o meni. Julia je otišla natrag k Thiagu, a Oscar i Daniela... Pa valjda će i oni uspjeti. Jednom.
'' Jess, spremaj kofere! '' - uzviknuo je Neymar silazeći niz stepenice koje su se nalazile iza kauča na kojem sam ja sjedila.
'' Neymar, ja nisam sigurna je li pametno da već idem. '' - rekla sam.
'' Ma daj, samo ćeš tamo gledati utakmicu. '' - sjeo je kraj mene i prebacio jednu ruku preko mojih ramena, '' Dobit ćeš jedan posvećeni gol, gledati TV dok ću ja biti na treninzima, a između toga se ne odvajam od tebe. '' - govorio je.
'' Za taj gol... '' - počela sam.
'' U 69. minuti. '' - dodao je podignutih obrva, a ja sam ga pogledala i nasmijala se. Privukao me k sebi onom rukom kojom me maloprije obgrlio i poljubio.
'' Bit će sve okej, vidjet ćeš. '' - rekao je. Kimnula sam glavom i nabacila mali osmijeh.
***
Neymar's POV
Bilo je oko 7h u jutro. Otvorio sam oči i neko vrijeme sam ležeći buljio u strop, odnosno u lampu koja mi je visjela točno iznad glave. Okrenuo sam se i dohvatio iPhone s ormarića. Otišao sam na Instagram i malo prolistao nove objave. Nakon dvominutnog listanja ugledao sam Jessicinu sliku na kojoj sam se nalazio ja, a i Daniela i Oscar. Ubit ću ju kada se probudi.
Polako sam se ustao s kreveta i izašao iz sobe lagano zatvarajući vrata. Sišao sam niz stepenice pokušavajući hodati što lakšim i tišim koracima te tako došao do boravka. Tamo su već bili spremni moji i Jessicini koferi. Izvalio sam se na kauč i opet uzeo mobitel. Ponovno sam ušao u Instagram i nastavio listati slike.
Pogledao sam na sat koji je otkucavao točno 7:30h, a ja sam rekao Elli (tajnici) da nam pripremi avion u 8h. Malo sam gledao na sat, pa u stepenice iza kauča, pa opet u sat, pa u stepenice. Ustao sam se i brzo se popeo na kat. Polako sam sjeo na krevet i oslonio se na koljena, tiho sam se približio Jessici i poljubio ju u obraz.
'' Mhm...'' - promrmljala je Jessica i nabacila veliki osmijeh. U sekundi sam se našao u njezinom mekom zagrljaju i osjetio njezine usne na mojem vratu.
'' Mm... Hajde, idemo. '' - rekao sam i ispustio ju.
'' Okej, samo da se spremim. '' - uzvratila je i ustala s kreveta. Ja sam ostao sjediti i cijelo vrijeme ju promatrao. Gledao sam svaki njezin korak, svaki detalj, svaki pokret. Sve kod nje je tako savršeno.
'' Spremna sam! '' - uzviknula je i vratila me u ''normalni svijet''.
'' Ah... Da... Idemo. '' - rekao sam i dovukao se do ruba kreveta pa se ustao. Izašli smo iz sobe, uzeli kofere i izašli. Jessica je zaključala kuću, a ja sam otišao staviti kofere u auto.
'' Da javim Oscaru? '' - upitala je hodajući prema autu.
'' Ne trebaš, ja sam sinoć. '' - odgovorio sam.
'' Okej. " - uzvratila je. " Ali samo da zna... '' - počela je.
'' Jessica... " - uzdahnuo sam, " Vidjet ćeš ga uskoro, a imate i mobitele. Hajde, već kasnimo. '' - rekao sam i ušao u auto. Duboko je uzdahnula, a zatim je ušla i ona.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.