Jessica's POV
Sjedila sam na kauču zadubljena u neku urugvajsku seriju dok je Neymar isprobavao odjeću za večeru. Večeramo u hotelu, kao i uvijek kada smo na odmoru ili na nekoj važnijoj utakmici, a on se sprema kao da ide na kraljevsko vjenčanje. Pogledala sam već epizodu i pol, a vjerujem da on nije ni čarape pronašao. Stavila sam daljinski koji sam do sada držala u ruci na kauč i ustala se. Otišla sam do spavaće sobe gdje je Neymar stajao pred ogledalom i popravljao rukave bijele košulje koje je podvinuo iznad laktova. Preko toga je imao crni prsluk, a dolje crne traperice. Bio je seksi.
''Opa, sredio si se, napokon.'' – govorila sam s podsmijehom. Stajala sam na vratima oslonjena na štok prekriženih ruku.
''Aham.'' – odgovorio je i popravio kragnu. Okrenuo se prema meni i stisnuo usne. ''Ti se ne misliš spremiti?'' – pitao je.
''Imamo još dvadesetak minuta.'' – rekla sam pogledavši na bijeli Rolex na ruci. ''A nije da nam treba više od minute do blagovaonice.'' – dodala sam i podigla glavu. Nasmijao se i približio mi se. Uhvatio me s obje ruke za ramena.
''Samo nemoj nešto previše otvoreno.'' – rekao je i poljubio me u obraz, a zatim prošao kraj mene te izašao iz sobe. Nasmijala sam se i otišla do ormara te ga otvorila. Bilo je tu samo par haljina. Odmah mi je zapela za oko jedna bijela od čipke, dosezala je do koljena. Valjda će mi dopustiti da je obučem. Ipak ju je on birao s Antonellom za moj dvadeset i prvi rođendan. Nisam ništa drugo niti pogledala, izvadila sam je i presvukla se, kosu sam ispeglala i ostavila je puštenu. Uzela sam onu bijelu torbicu sa zlatnim lancima od nekidan i bijelo – zlatne štikle.
''Jessica, požuri se. Imamo još par minuta.'' - začula se Neymarova dernjava iz boravka. Stavila sam maskaru, crni tuš i crveni ruž te dodala malo bež pudera i izašla van.
''No, idemo.'' – rekla sam, a on se okrenuo prema meni.
Neymar's POV
Ona... stajala je ispred mene i... Bila je prekrasna. S tom kratkom, lepršavom suknjom koja joj je isticala duge noge. Duga ravna smeđa kosa koja joj je padala ispod grudi, a onda crni tuš koji joj je isticao blistave, zelene oči. Crveni ruž na njenim toplim i mekim usnama. Dijamanti na prstenu koji su joj izražavali skupljene duge prste. Bila je cijeli moj svijet.
''Neymar?'' – probudio me njezin tihi glas.
''Mhm?'' – protresao sam glavom, a ona je polako kimala glavom prema meni. ''A da, da... Idemo, idemo." – kimao sam glavom. Nasmijala se i primila me za ruku pa smo krenuli prema vratima. Ugasio sam svjetlo pa smo izašli iz sobe. Taman je izlazila Antonella držeći Thiaga za ruku koji je hodao ispred nje. Počeo je vući Antonellinu ruku, a ona se okrenula prema nama. Prvo je ostala gledati otvorenih usta, a onda se nasmijala.
''Nisam ni ja bolje reagirao.'' – rekao sam i nasmijao se pognute glave.
''Hoćete sačekati Lea pa da idemo zajedno?'' – pitala je sa svojim predivnim osmijehom. Ne ljepšim od Jessicinog. Jessica je kimnula, a ja sam se složio pa smo sačekali gospodina Messija da se sredi.
Uskoro je nasmiješeno izašao te smo se spustili u blagovaonicu.
''Jesi ga pitala?'' – šapnula je Jessica Antonelli dok smo se spuštali u liftu.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.