Nastavlja se...
Jessica's POV
Ležala na krevetu i dalje slušajući zvuk usisavača buljeći u luster koji mi je upadao u oko. Začula sam otvaranje ulaznih vrata, a na licu mi se odmah pojavio smiješak. To je Neymar! Dobro, može biti i Dani, ali... Neymar je. Brzo sam se ustala i poput furije izletjela iz sobe 'kliznuvši' niz stepenice pa se bacila Neymaru u zagrljaj.
" H-hej! " - rekao je ispustivši torbu jer sam mu se doslovno objesila za vrat.
" Što ti je? " - upitao je začuđeno uhvativši me rukama za struk.
" Ništa. Falio si mi. " - rekla sam i još čvršće ga zagrlila.
" Pa ako ćeš me ovako dočekivati svaki put kada dođem kući, mogu ja i češće odlaziti. " - rekao je i nasmijao se.
" Ne! " - uzvratila sam, a on se nasmijao pomilovavši me po licu.
" Molim te, reci joj da gasi usisavač. " - tiho sam mu rekla dok je spremačica još uvijek usisavala.
" Okej, onda ćeš ti sama usisavati cijelu kuću. " - rekao je.
" Kuću? Ovo je cijeli hotel! "
" Kako želiš. " - slegnuo je ramenima.
" Želim. " - rekla sam.
" Što želiš? " - upitao je podignutih obrva.
" Usisavati sama. "
" Daj, molim te, ne znaš ga ni upaliti, a kamo li usisavati. " - rekao je spustivši ruke s mog struka. Otišao je do kauča i upalio TV. Sarkastično sam se nasmiješila.
" Ja sam gotova za danas. " - rekla je Martina silazeći niz stepenice noseći usisavač.
" U redu. Možeš ići. '' - rekao je Neymar buljeći joj u dupe dok se saginjala da spremi usisavač. Naljutila sam se. Stala sam ispred nje prekriženih ruku kako bih mu zaklonila pogled na što se on samo nasmijao.
" Doviđenja. " - rekla je izlazivši.
" Doviđenja. " - uzvratili smo Neymar i ja u isti glas dok sam ju namrgođeno odmjeravala od onih sjajnih, crnih štiklica do glave.
" Ne moraš biti ljubomorna. " - rekao je cerekavši se.
" Ne moraš biti ljubomorna. " - ponovila sam njegove riječi piskutavim glasom i dalje stojeći na istom mjestu prekriženih ruku.
" Kako da ne budem ljubomorna dok te 1 milijarda žena na ovom svijetu, ako ne i više, želi za sebe. Ono, žele te pred oltarom, kao dečka, da im oduzmeš nevinost i što sve ne. " - govorila sam dok se on i dalje cerekao gledajući u mene.
" Nemoj me gledati. " - rekla sam prekrivši si oči da ih sakrijem od onog njegovog ubojitog pogleda.
Došao je do mene i maknuo mi ruku pa nastavio buljiti u mene. Sve se više približavao dok nije došao svojim usnama do mog nosa te ih prislonio na njega.
" Volim te. " - rekao je opet me uhvativši oko struka približavajući se mojim usnama.
" I sad bi po običaju trebao ući Dani. " - rekla sam hrapavim glasom i nasmijala se.
" Ne... " - prišao je bliže i poljubio me. Nije bilo kao inače, nije bio onaj naš obični poljubac. Bilo je... drugačije. Posebno. Imao je tako meke usne kojima jednostavno ne možeš odoljeti.
***
Bilo je pet sati, utakmica je u šest tako da je bilo vrijeme da krenemo. Imala sam, naravno, Neymarov dres, šorc i visoke tamnoplave starke. Svezala sam kosu u pundžu i stavila maskaru i tuš.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.