44. Say ''I do''

736 59 8
                                    

Neymar's POV




Sledio sam se na Jessicine riječi. Što da joj kažem? Kako da joj kažem? Znam da sam imao potpuno pravo na to što sam učinio, ali kako da njoj to objasnim kada nije bila tamo. Nije vidjela što sam ja vidio i nije čula ono što sam ja čuo.

'' Ja... '' - započeo sam.

'' Pa moraš li opet počinjati!? '' - izderala se. Sklopio sam oči i stisnuo zube. 

'' Jessica, oprosti, ali nisi bila tamo. Ne znaš što se desilo. '' 

'' Koji je razlog tomu da ga udariš? Halo! '' 

'' Ali, on je rekao... '' - nisam to jednostavno mogao izgovoriti.

'' Što je rekao? '' 

'' Rekao je da si ti... '' - podigao sam pogled na nju i duboko uzdahnuo. '' Prostitutka. '' - dugo je šutjela.

'' Ne vjerujem ti. '' - klimala je glavom. Nisam mogao vjerovati svojim ušima. Nisam mogao vjerovati da su ne vjerujem ti bile riječi koje je Jessica upravo izgovorila.

'' Molim? '' - izbezumljeno sam je pogledao. '' Kako to misliš - ne vjeruješ mi? '' 

'' Eto tako, zašto bi to rekao? Znam da ga ne voliš, ali na neki način sam ga upoznala bolje nego ti i znam da nije tako loša osoba. '' - govorila je. Je li ona pri sebi? Čuje li što govori? To je Ronaldo. Je li sigurno da vodimo razgovor o istoj osobi? Ja ne bih rekao. 

'' Dobro. Nemoj ti meni vjerovati. Imam ja svoje svjedoke. '' 

'' A zašto bi to uopće i rekao? '' - upitala je prekriživši ruke na prsima. 

'' Zbog Irine! '' - kriknuo sam i raširio ruke. Pa daj, ne mogu vjerovati da mi o ovome raspravljamo! On nije dobra osoba. Jedva čekam samo da pita Lea i shvati da taj njen Ronaldo nije nikakav svetac kakvim ga ona smatra. 

'' Kakva sad Irina? '' 

'' Irina, njegova cura. '' - rekao sam, a pogled joj se pokunjio nakon što sam oslovio Irinu njegovom curom. Što je ona mislila? Da je Ronaldu stalo do nje? Da je nju smatrao njegovom curom? '' Išao je s njom u Belvedere kada smo Leo i ja izlazili i onda smo nekako počeli pričati o tebi i ona je pitala tko si ti. '' - mahao sam rukom. 

'' I on je rekao da sam prostitutka? '' - upitala je zbunjeno.

'' Da! '' - viknuo sam. Okrenula se i ruke oslonila na lice.

'' Ne znam zašto, ali... ne mogu ti vjerovati. Jednostavno ne mogu. '' - klimala je glavom.

'' Pa pitaj Lea! Bio je tamo. Reći će ti isto što i ja. '' - pogledala me s nekim jadom u očima i sjela na kauč odloživši ruke na koljena i duboko uzdahnula.

'' Okej. '' - rekla je tiho.

'' Nazvat ćeš ga? ''

'' Vjerovat ću ti. '' - pogledala me, a ja sam se nasmijao. '' Ali to i dalje ne mijenja moje mišljenje o tome da to nisi trebao napraviti. '' - govorila je, nekako hladnim tonom.

'' Jessica, molim te. Tek sam te dobio natrag, ne bih te uspio još jednom preboljeti. '' 

'' O tome si trebao misliti prije svojih postupaka. '' - odbrusila je i uspela se na kat. Udario sam nogom u pod i bacio se na kauč. Ne mogu vjerovati da se ovo dešava. Ne opet. 

***

'' Bit će... sve okej... v-vidjet ćeš. '' - zamuckivao je Leo dok je jedva držao vreću za boks po kojoj sam udarao iz sve snage. Razmišljao sam da nalijepim Ronaldovu glavu na vreću, ali je teretana ipak bila javna. Jednostavno sam se morao negdje iživjeti. Ne mogu više ovako. Još mi je Enriqueova reakcija na sve to savršeno pojednostavila probleme.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now