BÖLÜM 36-Double Romantik

14.8K 579 13
                                    


Tekrardan aynı pozisyonda yatıyordum.Gökyüzündeki yıldızları seyrediyorduk beraber.Sessizlikten sıkılıp "Abimin düğününe çok az kaldı."ortaya bir laf attım. "Aynen çok az kaldı ne zamandı?"diye sordu.Heyecanla yattığım yerden kalktım ve bağdaş kurdum. "7 Temmuz.Yani abimin doğum gününde."dedim. "Oha gerçekten mi? O zaman çok az kalmış."yüzüme acıyan bir ifade yerleştirdim. "Gerçekten yazık.Erkekler odun derlerdi de inanmazdım.İnsan ne kadar romantik felan der.Ama yok senin jeton dört köşeli sanırım düşmüyor."diyip cık cıkladım.Yüzümü avuçlarımın arasına alıp "Bence ben daha romantiğim."dedi kaşını kaldırarak. "Hı-hı kesin.Senden ancak ormantik olur."diyip geri çekildim. " 24 Haziran."dedi sadece.Bende düşünmeye başladım.24 Haziran neyin tarihiydi.Doğum günüm değildi.Azat'ın da değildi sanırım.Eee neydi bu 24 Haziranın anlamı. "24 Haziran?" "Seninle ilk sevgili olduğumuz gün.Yani ilk defa yakınlaştığımız.Hatta öpüştüğümüz tarih.Bizde düğünümüzü 24 Haziran yaparız."dedi.Ohaa.Yani bu kadar olur.Adama bakar mısınız.Her şeyi hatırlıyor.Ben o günün tarihini bile hatırlamıyordum.İçimde pişmanlık kılvılcımları bir anda alevlendi. "Gerçekten özür diliyorum.Bütün söylediğim her şeyi geri alıyorum.Sen romantik değil double double romantiksin.Ha- "sözümü kesti.Parmaklarını dudağıma bastırdı ve küçük bir kahkaha attı. "Özürünüz kabul edildi prenses bence abartma."dedi.Bu güzel anı mahvetmeye hiç niyetim yoktu.O yüzden hemen sustum.Ağzıma görünmez bir fermuar çektim. "Yarın ne yapacağız?"diye sordu Azat.Bende dudaklarımı büzerek 'bilmiyorum' demek istedim.Sonuçta kelime israfı yapmayalım değil mi? "Bence...düğün alışverişi yapalım." "Ne düğün alışverişimi?Üstelik Mardin de."Ah hayır ben burdan kıyafet almam ki.Hem bana uygun bir şeyler yoktur. "Mardin de alışveriş yapacağımızı kim söyledi.Mersin'e gideceğiz."dedi gülerek. "Alışveriş için Mersin'e gideceğiz öyle mi" "Aynen öyle güzelim."dedi yanağımdan bir makas alarak. "O zaman süperrr."dedi sevinçle ellerimi çırparak.Bekle bizi Mersin biz geliyoruzzzz.

Okurcuklar biliyorum çok kısa bölüm oldu ama tatilden yeni geldim.Ayağımın tozuyla hemen yazmaya başladım.Daha fazla yazamayacağımı anladım ve yarıda kestim.Kusura bakmayın.Bugünlük bununla idare edin.Sizi takip etmeyi asla bırakmadım.Güzel yorumlrınız için çok teşekkürler.Bu hikayenin kitap olması için uğraşıyorum.Dosyamı tamamlamak üzereyim.Hepinize destekleriniz için tekrardan teşekkür ediyorum.Muck muck :)

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin