Azat'dan...
Badeyle konuştuktan sonra telefonu cebime atıp arabayı çalıştırdım.Bu durumda olmamın sebebi oydu.Onun yüzünden meleğim incinmişti.Her şey o pislik yüzündendi.
Benimle yüzyüze gelmemek için ne sabah kahvaltıya inmişti ne de akşam yemeğine.Odasına kendini kapatmıştı.Canı çok acıyordu biliyorum.Eminim gözyaşları da durmuyordur.Onu bu hale getiren herkesten hesabını soracaktım.
Akşamüzeri Çağan bize geldi.Ona olanları eksiksiz anlattım. "Ne arsız bir kızmış bu Bade.Hala aranıza girip ilişkinizi bozmaya çalışıyor.Yediği nanelerin hepsini bildiğini bilmiyor mu?"dedi.Bade çok tuhaf bir kızdı.O Mehir gibi masum değildi.Onu kaç defa başka erkeklerin kollarında görmüştüm.O yüzden ondan iğreniyordum.Yanımda durmayı bile hak etmiyordu.Ama babam bu durumu bir türlü anlamadı.Hala onu gelini olarak görüyordu.Ona bulunduğu durumu anlatmaya çalıştığımda bana bağrıyor 'namuslu kızın adını lekeleme'diyordu.Onu birkaç kez annemde görmüştü.Onun da sevmediğini biliyordum ama benim yanımda durmuyordu.Babama karşı gelmiyordu.Sırf bu yaşananlardan kaçmak,eğtimimi daha iyi bir yerde almak için yurt dışına gitmiştim.Döndüğümde her şey değişmişti.Babamın nasıl oldu da Badeden vazgeçtiğini anlamamıştım.Eminim o da yolda başka adamlarla sarmaş dolaş olduğunu görmüştür.
"Bade'nin canı cehenneme.Ne halt ettiği umrumda bile değil.Benim tek derdim Mehir.Onu üzmeye hakkım yok Çağan.Ona bunu yaşatamam.Hayretiyle ölemem."Çağan sırtımı sıvazlayıp biraz olsun içime su serpti. "Merak etme sen.O namussuz aranızı bozamayacak.Efsane kadroyuz biz.Ayrılamayız asla.Şimdi Durul onunla konuşur."onun adını söylemesiyle Durul içeri girdi.Koltuğa oturup sakince anlatmaya başladı. "Çok üzülüyor.Hatta olayı anlatırken bile ağladı.Ama hala seni çok seviyor Azat.Vazgeçemiyor.Senin böyle bir şey yapmanı hazmedemiyor.Ha birde dediğini soruyu sordum.Neden hala o dediğimde 'Çünkü hiçbir şey benimonun kadar yaralamadı ve hiçbir şey beni onun kadar mutlu etmedi.'dedi."Durul'a eğer hala benden vazgeçemediğini söylerse o soruyu sormasını istemiştim.Ama böyle bir cevap beklemiyordum.Bu cevap beni o kadar etkiledi ki gözlerimin dolmasına engel olamadım.Yutkunup Durul'a tekrar döndüm. "Bugün ikinizde kafanızı toplayın.Mehir de dinlensin biraz.Yarın onunla konuş.O da seninle konuşacak.Eminim inanancaktır.Ama ona inanması için yardım et.Delil sun önüne.Eğer ispatlarsan sana sorgusuz sualsiz inanır."Mehir'im için,bizim için onu suçsuz olduğuma inandırmalıydım.O yüzden kalkıp Bade'nin evine geldim.Gözlerimi bir süre kapatıp dua ettim.Allah'ım ne olur her şey istediğim gibi gitsin ne olu kendimi meleğime inandırabileyim.
Arabadan indim.Arabayı kilitleyip kapının önüne geldim.Kapıyı ilk çalışımda açtı. "Seninle bir şey konuşacağım.Beni iyi dinle bir daha anlatmam."sıkıca tuttuğu kapının kolundan elini çekip içeriyi gösterdi. "Annem ve babam abimin yanına gitti.İçeri geç.Orda üoturdum.İfadesizce yüzüne bakıyordum. "Kahve yapayım öyle konuşalım."ayağa kalkıp mutfağa yöneldiğinde kolundan tutup onu durdurdum. "Seninle kahve içebileceğim kadar tatlı dille konuşmayacağım.Otur şuraya."kolunu elimden çekip yüzüme baktı. "Tamam istediğin dille konuş benimle.Yaptığım hatayı fark ettim.Elimden ne geliyorsa yapacağım.Ama lütfen arkadaşça ayrlalım.Kahve yapayım sonra istediğini söyle."deyip mutfağa gitti.Bu kızın benle derdi neydi gerçekten anlamıyorum.Sürekli değişiyordu.Bazen saf küçük bir kızdı,bazen de sinsi bir kadın...
Elinde 2 kahveyle geldi.Birini önüme koyup karşıma oturdu.Koltukta biraz öne doğru eğilip konuşmaya başladım. "Bu duruma senin yüzünden geldim.Kendi çıkarların yüzünden başkalarının masumluğuyla oynama.Mehir'in senin yüzünden 1 dakika bile fazladan ağlamasana izin vermeyeceğim.Biliyorum beni hala seviyorsun.Ama hep unuttuğun bir şey var ki ben seni hiç sevmedim Bade.Hem de hiç...
Eğer şimdi gidip Mehir'e beni senin öptüğünü söylemezsen yediğin bütün haltları babana anlatırım.Başına nelerin geleceğini benden daha iyi biliyorsundur?"ben susunca gözlerini benden çekip elindeki kahveyi yudumladı.Ben de bir yudum alıp devam ettim. "Unutmadan söyleyeyim.O abin olacak Çağrı itine de söyle bizimle uğraşmasın."Gazel'in intikamını bizden çıkarmaya çalışıyordu.Mehir'e ne Bade'nin ne de Çağrı'nın zarar vermesine izin veririm.
"Tamam istediğini yapacağım.Mehir'e her şeyi anlattıktan sonra hayatınızdan çekip gideceğim.Abiminde size zarar vermesine izin vermeyeceğim."İşte mutluluğa kavuşmuştum.2 gündür kalbime uğramayan mutluluk,tekrardan gelince kendimi daha huzurlu hissettim.Tam ayağa kalkıyordum ki Bade elindeki kahveyi üzerine döktü.
"Ah!Üzerime döktüm.Hemen değiştirmem gerekiyor.Azat benimle odama kadar gelir misin?"
"Anlamadım?"
"Yanlış anlama evde tek olunca korkuyorum.Üstümü değiştirince hemen çıkarız."merdivenlere yönelip bir basamak çıktı. "Sorması ayıptır da ben olmasan nasıl kalacaksın evde?"diye sordum. "Mısra gelecekti.Annemgil olmayınca o gelir bize.Sanırım bugün işi çıktı."odasına kadar eşlik ettim.
Dolabından birkaç parça kıyafet alıp banyoya girdi.Başıma anlamlandıramadığım bir ağrı saplandı.Üstelik uykum gelmişti.Bade'nin yatağını üzerine oturdum.Aksi gibi bir de banyodan çıkmak bilmiyordum.Vücudum yaptığı direnme savaşını kaybetti ve kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.
Biraz heyecanda bırakacağım ama bugünlük bu kadar yeter.Yarın yeni bölüm yazmaya çalışacağım.Hepinize iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
General FictionHerkes sevilmek, herkes âşık olmak ister. Peki, aşkı bulacağına inanır mı herkes? Kahramanlarından çok aşk hikâyelerini sevmez miyiz hep? Hayatta bazı şeyler çok değerlidir. Karşınızdaki insanın sizin içinizi görebilmesi... Kalbinizi dinleyebilme...