-Ufak Bir Duyuru-

6.2K 115 12
                                    


Sevgili okurlarım!

Sizi o kadar çok özlemişim ki resmen burnumda tüttünüz.Biliyorum bazınız bana kızgınsınızdır.Heyecanla yeni bölümleri bekliyorsunuzdur.Özellikle sonucun ne olacağını heyecanla bekliyorsunuz.Şahsen ben bile olacakları heyecanla bekliyorum.Buraya yazmayı bile çok özlemişim.

Konumuza gelirsek Kuzucuklarım;Berdel 2 kitap şeklinde olmasını planlıyorum.Tabii bu benim projelerim.Sayfa sayısı sıkıntı olduğu için burda kesmem gerekiyordu.Kitap olma konusuna gelirsek onun içinde uğraşıyorum.Hepinizin beni sayfalar arasında,samanlı kağıdın içinde hissetmesini istediğim için böyle bir yola baş koydum.Sizin fikirleriniz de önemli tabii ki.Ancak halen yayınevleriyle konuşuyoruz.Hikayemi sizin daha rahat okuyabileceğiniz mükemmel bir yayınevine emanet etmek istiyorum.Berdel benim ilk göz ağrım.O yüzden hikayem için en iyisi olmalı diye düşünüyorum.

Şimdi sizin sorunuz ise DEVAMI.Hikayemin devamını yazıyorum.Evet sizinle paylaşmadan yazıyorum.Bu beni inanılmaz derecede üzse de.Böyle yapmak zorundayım.Çok üzgünüm.Eğer isterseniz alıntılar paylaşabilirim.2. kitapta müthiş şeyler oluyor.Bunları öğrenmek istiyorsanız beni takip edin bende konuşmalar bölümünde sizlerle alıntıları paylaşayım.

Hepinizi o kadar çok seviyorum ki bu anlatılmaz yaşanır bir duygu.Umarım sizde beni seviyorsunuzdur.:)

En yakın zamanda görüşmek üzere.Sizleri üzdüysem çoooook özür dilerim.Bol kitap kokulu günler olsun İnşallah...

(Multide Azatt.Özlemişsiniz diye paylaştım.Gitarında bir anlamı var bu arada :))))

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin