BÖLÜM 84-DurÇa

7.5K 328 21
                                    


Odama gireli 3 saniye bile geçmemişti.Azat bir şey demeyi unuttu zannettim ama gelen Durul'du.Gene Fransa tatili soracak canımı sıkacak diye düşünürken o,ağlamaya başladı.Şaşkınlıkla ona bakakaldım. "Ne oldu sana leblebi?"ben öyle deyince daha çok ağlamaya başladı. "Ç-Çağan...Benden ayrı-ayrıldı."ayrıldı mı?İyi de nasıl?Bu insan evlatları birbirlerini sevmiyor muydu?Bizden çok görüşüyorlardı valla. "Ağlamayı kes artık.Niye ayrıldığını anlat."ama beni dinlemiyordu bile.Sürekli ağlıyordu.Daha fazla üzerine gitmedeim beklemeye başladım.

Yaklaşık 1 saat ağlamasının bitmesini beklemedikten sonra anlatmaya başladı. "Abinin düğününde ailesiyle tanıştım.Ama beni beğenmedikleri her hallerinden belliydi.Sonra senin Fransa'ya gittiğin gün biz ailesiyle yemeğe çıktık."

"Ne güzel işte.Ailesiyle tanıştırmış seni."

"Valla ailesiyle harika bir tanışma oldu.Bende mutluluktan ağlıyorum.İyi misin sen?"bir şey demedim sadece ağzıma fermuar çektim. "Onlara hayatıma dair her şeyi anlattım.Aramızda gizli saklı olmasın diye.Ama ailesi beni aşağıladı.Biliyorum güzel bir geçmişimin olmadığını.Bu bir aile kuramayacağım anlamına gelmiyor.Sonra Çağanla konuştum.Bana ne dedi biliyor musun Mehir? 'Aileme karşı çıkamam onlar ne derse o olur.'dedi."Durul tekrardan ağlamaya başladı.Benim güzel arkadaşım kaç gündür neler yaşıyormuş eğer. "Çağanla konuşmamı ister misin tatlım?"başını olumsuz anlamda salladı. "O hayvanın suratını görmek bile istemiyorum.Kuş kadar beyni yok onun.Benimle sadece gönül eğlendirmiş."işin kötü tarafı Durul kızınca çok komik oluyordu.Ben gülmemek için dudaklarımı dişledim. "Sen Çağan'ı seviyorsun Durul.O da seni seviyor.Bu kadar kolay mı ayrılmak,her şeyden vazgeçmek."amacım onu biraz olsun kendine getirmek,daha sağlıklı düşünmesini sağlamaktı.Ama hala ağlıyordu.Çünkü seviyordu,hem de deli gibi.Kaybetmek istemiyordu.İşte bu sevgi değildi.Bu aşkın ta kendisiydi. "Ağlama güzelim!Her şey geçecek siz çok mutlu olacaksınız.Sen Çağan'a aşıksın Durul.Aşkı bir kere yakalayınca asla bırakamazsın,vazgeçemezsin.Çünkü hem onun acısına hem de sevgisine ihtiyacın vardır.Sevgi ve aşkın arasında çok ince bir çizgi vardır.Bak bu neye benziyor biliyor musun?"gözyaşalarını silip bana döndü.Merakla gözlerimin içine bakıyordu. "Sevgi bir fragmandır.Sana film hakkında bilgi verir,merak uyandırır.Seni filme bağlar.Aşksa bir filmdir.Olayların detaylarını filmde yaşarsın.Bazen üzülür,bazen de mutlu olursun.Ama hiçbir zaman filmi izlediğin bağlılıkla fragmanı izlemezsin.Aşka tutulduğunu,filmi izlediğini de böyle anlarsın.Eğer sen vazgeçmek istemiyorsa ve hala aynı aşkla sevebiliyorsan filmin içindesindir.

Ben ne öğrendim biliyor musun Durul?

Aşkın her şeye rağmen güzel olduğunu.Acıtsada,kanatsa da güzel bir duygu.Sana birini sevmeyi öğretiyor.Değer vermeyi,hergün şükretmeyi öğretiyor.Asla vazgeçme Durul.ASLA.Bu filme başrol olarak girdiysen sonuna kadar git.Film bitene kadar.Sizi sadece ölüm ayırana kadar."sustuğumda ikimizde konuşmadık bir süre.Söylediklerimi düşünüyordu.

O herşeyin en güzeline layikti.Sevgiye o kadar muhtaçtı ki herkeste o sevgiyi arıyordu.Ama en çok istediği ömür boyu sevecek,ellerini bırakmayacak biriydi.Onu ilk defa bir erkeğin yanında bu kadar mutlu görmüştüm.Bütün yaşadıklarını unutup sadece onu düşünüyordu.Yarın ilk işim Çağanla konuşmak olacaktı.

"Ben aradığım sevgiyi onda buldum Mehir.Çağan benim açlığımı da susuzluğumu da giderdi.Tekrardan birini kaybedecek gücüm kalmadı.Onu seviyorum.Hem de çok."Durul'u kollarımın arasına alıp şevkatle saçlarını okşadım.O benim arkadaşım ya da dostum değildi.O benim kardeşimdi.Biriyle kardeş olmak için illa kan bağının olmasına gerek yoktu.Bunu öğretmişti bana.Sorunlarıyla dertlenen,mutluluğuyla mutlu olan bir kardeşlikti bizimkisi.Onu asla bırakamazdım.Ne olursa olsun kardeşim yanımda olmalıydı.Leblebi kadar aklı olsa bile...

"Yarın Çağanla konuşurum.Kaynana gibi öğüt veririm ona da.Sonra da aranız düzelir.Kıymeti bil sende."bana daha çok sarıldı. "Sevdiğimi de söyle ama olur mu?"deli kız valla deli.Aklını kullanamayacak kadar da aşık deli bir kız işte. "Senin söylettiğini de söylerim merak etme."kolarımın arasında kıkırdadı.

"Öyle bir şey yapmayacağını biliyorum."

"O kadar emin olma leblebi!!"karın boşluğuma cimcik atınca Durul'u ittirdim.O da ani refleksim karşısında yere düştü. "Akıl diyorum en büyük nimet değil mi?"başını ovuşturarak bana baktı. "Kullanabilene tatlım."

Kapı açılıp içeri Azat girdi. "Kızlar böldüm mü?"Durul yerden kalkıp "Yok bende gidiyordum zaten Azat.Siz keyfinize bakın."dedi göz kırparken ve odadan çıktı. "Bu gece yanında yatabilir miyim?"masum masum bana bakınca hiçbir şey diyemedim.Bir yanda annem vardı evde ve odama gelebilirdi.Bir yanda Azat vardı ve bana ihtiyacı vardı.Kalbim Azatdan yana atarken,beynim kırmızı sinyaller veriyordu.Benim seçimim kalbimden yana olup yatağımda kenara kaydım.Yastığımı ortalayıp başını koydu. "Şimdiden bir yastıkta kocayalım bence.

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin