Azat'dan...
Yeni hayatımın temelini Fransa'da atmayı birkaç saat önce karar verdim.Herkesten uzak olmak istiyorum.Bade'den,babamdan, hatta Mehir'den bile.Sevmeyi bilmediğim için onu incitmiştim.O,kendini dahi iyi sevebileceği birine layikti.Tabii ki onu unutmayacaktım.Onu hala istiyorum ve seviyorum.Ama onun için yapmam gereken en doğru şey buydu.Elbette acı çekecekti.Beni özleyecekti,düşleyecekti.Keşke onun çekeceği acıları da ben çekebilseydim.
Fransa'ya ayak bastığımda hava kararmıştı.Fransayı seviyordum.Hayatımda bir kez de olsa sevdiğim yerde olmak istiyordum.Her zaman kaldığım otele doğru bavulumu sürükledim.
Canım annem!Benim bu gidişlerimden en çok o etkileniyordu.Ben annem kadar güçlü olamamıştım hiçbir zaman.O hep mücadeleci olmuştu.Hatice'nin evimize gelmesini bile kabullenmiş,savaşmıştı.Bense yaptığım en iyi şeyi yapıyordum.Kaçmak...
"Bonjour Mademoiselle."(Merhaba Bayan)
"Bonjour Monsieur."(Merhaba Bayım."
Resepsiyondaki kadınla selamlaştıktan sonra odamın anahtarını verdi ve odama çıktım.
Kaldığım otel Fransa'nın en prestijli otellerinden biriydi.En lüks eşyalar kullanılmıştı odada.Bu kadarı bana fazlaydı ama bildiğim tek otel burasıydı.Bavulumu kenara itip koltuğun birine kendimi attım ve gözlerimi sıkıca yumdum.
Her şey bitmişti artık.Eski Azat yine ekranlarda.Ama bu defa biraz değişmiş Azat...Kafamda dört maddelik bir kural listesi oluşturdum:
1-)Hiçbir kızla konuşma.Hatta kızların bulunduğu ortamlarda durma.
2-)İçki asla içme.
3-)Evden işe,işten eve git gel.
4-)Her an Mehir'i düşle.
Onu unutmak asla yok.Arada sırada Türkiye'ye gitmeliydim.Onu uzaktan da olsa izlemeliydim.Belki Mehir'ime biri zarar verirse hemen müdahale etmeliydim.
Oturduğum yerden kalkıp bavulumu açtım.İçinden birkaç parça kıyafet çıkarıp banyoya gittim.Sıcak suyla duş almak en iyisiydi.Belki bira olsun rahatlardım...
Duştan çıktıktan sonra üstümü giyindim.Saçlarımı havluyla kurutmaya başlamışken kapı çaldı.Kapıyı açtığımda karşımda Mehir duruyordu.Yok ya olamazdı böyle bir şey. Halüsinasyon görüyordum sanırım.Tamam onu sürekli düşün demiştim ama herkesi ona benzetmek yoktu.Gözlerimi kırpıştırdım ama hala karşımda duruyordu.
"Bana bir şey söylemeyiunutmuşsun Azat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
General FictionHerkes sevilmek, herkes âşık olmak ister. Peki, aşkı bulacağına inanır mı herkes? Kahramanlarından çok aşk hikâyelerini sevmez miyiz hep? Hayatta bazı şeyler çok değerlidir. Karşınızdaki insanın sizin içinizi görebilmesi... Kalbinizi dinleyebilme...