Sürprizler ve haberler

6.1K 91 6
                                    

Canlarım ve okurkuşlarımmm! Şimdi sizlere süper haberlerim var. Öncelikle zaten kitap olacağımızı hepiniz biliyorsunuzdur. Sonunda hayallerime kavuştum ve benim için iyi olacağını düşündüğüm Göl Yayıneviyle yollarımızı birleştirdik. Ekim sonunda raflarda yer alacak kitabımız için ilk imza günü durağımız belli oldu. Ayrıca kapak içinde güzel bir sürprizim var. Ekime kadar Karanlığın Sakladıkları instagram sayfasında gelecek bölümlerle ilgili kesitler paylaşacağım. Ve kitap çıktıktan sonra orada sizden gelenler adlı bir köşe oluşturup fotoğraflarınızı paylaşacağım. Ayrıca da bugün de sayfamızda bir canlı yayın olacak. Güzel haberleri orada vereceğim. Eğer Takip ederseniz bugünkü canlı yayına katılabilirsiniz. Tam 19.00 da olacak.

İnstagram= Karanlığın Sakladıkları

Bir haber daha okurlarım yazdığı kitapları okuduğumu söylemiştim. Katılırsanız yazdığınız bir kitap varsa aynı gün içinde okuyup size görüşlerimi bildireceğim. Eğer o da isterse kitabına özel bir bölümü beraber yazacağız ona yardımcı olacağım. Bence bu canlı yayın kaçmazzzz herkesi bekliyorum. Gelecekleri görebilir miyimmm??

Not: Berdel için yeniden bölüm yazmaya başlayacağım, onu da konuşacağız. Azat ve Mehir'e ne olacağını anlatacağım. Ayrıca berdel için müthiş planlarımdan bahsedeceğim. 

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin