BÖLÜM 83-Aşkımın Tutkusu

7.7K 351 7
                                    


Azat'dan...

Büyük annemin iyileştiğini görmek beni inanılmaz derecede rahatlatmıştı.Onu eski günlerdeki gibi neşeli görmek derin bir nefes almama sebep olmuştu.Ben boşuna demiyorum çok zeki ve akıllı bir kadın diye.Yoğun bakımda doktoruyla anlaşma yapmış.Sırf değerinin anlaşılması için.Yoksa onun kolay kolay gidecek bir hafızası yoktu.Her şeyi dün gibi hatırlar. "Biz zaten senin değerini biliyoruz büyükanne."dedim elini öperek. "O yüzden mi 4 yıldır ne arayıp ne de soruyorsun?"dedi.Ah büyükannem!neler yaşadığımı bir bilsen eminim sen de bana hak verirsin.Neden yurt dışına çıktığımı,neden yıllarca gelmediğimi...Ama bunları anlatıp onu üzmemeliydim.

"Söz bir daha yapmayacağım.Sık sık geleceğim ziyaretine."

"Evlenince unutuversin hemen.Üstelik bir de arayaçocuklar girince bu yaşlı kadını kim ne yapsın?"büyükannem alınınca kolay kolay kurtulamazsınız dilinden.Tam ağzımı açmıştım ki Mehir konuşmaya başladı. "Olur öyle şey büyükanne.Biz her zman ziyaretinize geliriz."Mehir'in bu sözlerine büyükannemin gözleri parladı.Bir kez daha Mehir'i ne kadar çok sevdiğimi anladım.Kötü günümde hep yanımda olmuştu.Güzel şeyler düşünmemi sağlamıştı.Şimdi de benim yerime büyükannemin gönlünü almıştı.Ona minnettardım.

Koltuğa oturup keklerimizi elimize aldık.Tıpkı eski zamanlardaki gibi olmuştu.Büyükannem de beğenmişti.

"Büyükanne.Bize hikaye anlatsana."dedim kekimden bir parça alarak.Mehir'de anlatması için büyükannemin gözlerine sevinçle baktı.

Büyükannem daha fazla dayanamayıp anlatmaya başladı. "Bundan çok uzun yıllar önce dünyada yaratılmadan , insanlar dünyaya ayak basmadan önce, iyi huylar ve kötü huylar ve kötü huylar ne yapacaklarını bilmez halde dolanıyorlarmış. Bir gün toplanmışlar ve her zamankinden daha sıkkın bir şekilde otururlarken, ''SAFLIK'' ortaya bir fikir atmış NEDEN SAKLAMBAÇ OYNAMIYORUZ? orda bulunan herkes de bu fikre sıcak bakmış ÇILGINLIK çılgın olduğun için bağırarak ortaya atılmış - Ben ebe olmak istiyorum. ben ebe olmak istiyorum... oradakilerin hiç biri çılgınlık kadar atak olmadığı için oldukları yerde kalakalmışlar.

ÇILGINLIK bir ağaca yaslanmış ve başlamış saymaya - bir iki üç... ÇILGINLIK saymaya başladıktan sonra iyi huylar ve kötü huylar saklanacak yerler aramaya başlamışlar. ŞEFKAT ayın boynuzunu asılmış. İHANET çöp yığınlarının içine girmiş SEVGİ bulutların arasına kıvrılmış YALAN bir taşın altına saklanacağını söylemiş ancak yine herkesi kandırıp gölün dibine saklanmış. TUTKU dünyanın merkezine girmiş PARA HIRSI bir çuvalın içine girerken çuvalı yırtmış ve ÇILGINLIK sayamaya devam etmiş -yetmiş dokuz seksen seksenbir...

AŞK ın dışında bütün iyi huylar ve kötü huylar saklanmışlar AŞK kararsız olduğun için bir türlü saklanacağını bilemiyormuş ÇILGINLIK doksan yediye gelmiş -doksan sekiz doksan dokuz ve yüz' e vardığında aşk sıçrayıp etraftaki güllerin arasına girmiş ve oraya saklanmış ÇILGINLIK bağırmış sağım solum sobe saklanmayan ebe demiş... arkasına döndüğünde ilk önce TEMBELLİĞİ görmüş. TEMBELLİK ayaktaymıs çünkü saklanacak enerjisi yokmuş ÇILGINLIK sonra ŞEFKATİ ayın boynuzunda görmüş ve İHANETİ çöplerin arasında,SEVGİYİ bulutların arasında, YALANI gölün dibinde ve TUTKUYU dünyanın merkezinde bulmuş sadece biri hariç herkes yavaş yavaş geriye dönmeye başlamış.

ÇILGINLIK umutsuzluğa kapılmış HASET son saklanan bulunamadığı için haset duyarak, ÇILGINLIĞIN kulağına fısıldamış. AŞK ı bulamıyorsun ama o güllerin arasında saklanıyor.... ÇILGINLIK çatal şeklinde tahta bir sopa almış ve güllerin arasına sopayı çılgınca saplamış, saplamış,saplamış... ta ki yürek burkan bir haykırma onu durdurana kadar... haykırıştan sonra AŞK elleriyle yüzünü kapayarak ortaya çıkmış ve parmaklarının arasından sicim gibi kan akıyormuş ÇILGINLIK , AŞKI bulmak için heyecandan aşkın gözlerini kör etmiş. -ne yaptım ben seni kör ettim. Ne yapa bilirim... AŞK cevap vermiş -gözlerimi geri veremezsin ama istersen bana kılavuzluk yapabilirsin... Ve o günden beri AŞKIN GÖZÜ KÖRDÜR VE HER ZAMAN ÇILGINLIK YANINDADIR!"sözünü bitirdiğinde Mehir de ben de büyülenmiştik resmen.Onun her hikayesinden sonra ben böyle şaşkın oluyordum.Artık bu şaşkınlığımın azalması gerekirken daha da çok artıyordu. "Anlattığınız için çok teşekkürle.Çok güzel bir hikayeydi."dedi Mehir.

Biraz daha oturduktan sonra kalktık.Annem ve babam bugün büyükannemin yanında kalacaklardı.Aslında ben kalmak istemiştim ama yol yorgunuyuzdur diye müsaade etmedi.

Mehir odasına çıkarken onu kolundan tutup kendime çektim. "Her şey için çok teşekkürler Mehir.Ne olursa olsun hep benimleydin.Hep yanımda olduğunu hissettirdin.Seni seviyorum."kollarını boynuma dolayıp yanağıma öpücükler kondurdu. "Ben yanında olmayacağımda kim olacak!Her zaman seninleyim,her zaman.Ben de seni seviyorum."onu kendime daha çok çekip dudaklarını öpmeye başladım.Onu her öptüğümde içime ilk günlkü heyecanın aynısı yerleşiyordu.Onu öpmek benim için bir tutkuydu.Aşkımın tutkusuydu...

YB,YB,YB...Ben size verdiğim sözü tutmaya çalışıyorum ve bir sürü yeni bölüm yazıyorum.Lütfen görüşlerinizi ve isteklerinizi bölümün altına yazarsanız sevinirim.Bir sonraki bölümün nasıl olmasını istiyorsanız yazın bende bir tanesini seçip bölüm yazayım.Yorumlarınızı bekliyorum...

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin