BÖLÜM 53-Yumoşşş

9.1K 423 15
                                    


Yumoş'a saldırmam üzerine annem belimden çekiyor,Durul kollarımı tutuyor,Viyan Hanım ise Yumoş'u uzaklaştırmaya çalışıyordu. "Ya bırakın beni!Şu kadına göstereyim gününü."hala kadına vurmaya çalışıyor bir yandan da bağırıyordum.Hayallerimin kabusuydu o.Tabi ki dövecektim.

"Şimdi seni de şu göbek taşımıdır ne zırzavatsa onun üzerine yatırıp ben keseleyeceğim."

"Kız düzgün konuş benimle yemin ederim ağzını yırtarım."sertçe kolumu Durul'un elinden çektim.Annemden belime sarılmayı bırakmıştı. "Kim kimin ağzını yırtıyormuş gösteririm sana şimdi."resmen kadının üzerine uçtum.Şaka yapmıyorum uçtum.Saçına yapışıp çekmeye başladım.Hem suçlu hem güçlü.Kart horoz.Ve tabi ki yine kadından uzaklaştırıldım.Öfkem ve hırsım birbirine karışınca ejderha oluyordum.Her yerimden ateşler fışkırıyordu.Durul beni zorla dışarı çıkardı.Biraz daha orada kalsaydım kesin gazetelerde boy boy haber yaparlardı.

Hamam da facia.

Keseci kadın genç kızı keseledi diye kız katliam yaptı.

Offf ne saçmalıyorum ben?Durulla beraber hamamın avlusuna çıktık.Üstelik üzerimizdeki sofra bezleriyle.Hele ki kimse yoktu. "Bıraksaydınız da gösterseydim o şişkoya nasıl kese yapılırmış?"hala öfkem dinmemişti.Hala cinayet işleyecek kıvamdaydım. "Valla çok tuhafsın Mehir."bir de gülüyordu. "Kızım sen benimle kafa mı buluyon.Bunun neresi komik?Düğün için aldığım elbiseyi giyemeyeceğim diyorum,kız benimle dalga geçiyor."benim çevremde hiç akıllı,düzgün bir insan olmayacak mı Yarabbim? "İnanmıyorum.Sırt dekolteli mi giyineceksin?"gözlerini pörtletelerk bana bakıyordu. "Yok artık giyemeyeceğim."burnumu çekmeye başlamıştım bile.Oturup deli gibi ağlamak istiyordum.AĞLAMAK. "Hep o pislik kadın yüzünden oldu ama ben ona gösteririm şimdi."içeri yine gidiyordum ki Durul beni yine yeniden durdurdu. "Salak mısın Mehir.Kadınla uğraşıp durma.Zaten akıllı olsa burda işi ne boşver sen o deliyi."biraz olsa beni rahatlatmıştı.Ne işim olurdu bu salakla.Gazel yanıma gelip kıkır kıkır güldü. "Valla Mehir çok iyi yaptın.O kadın çoktan haketmişti."beni savunan bir kişi varmış meğer.

"Vallaha mı?"

"Vallaha."yine güldü.Bu sefer hepimiz gülüştük. "Eee hadi içeri gelin.Daha bitmedi."ellerimi havaya kaldırıp "İçeriye girersem birileri sağ çıkmaz.O yüzden ben eve gidiyorum.Hamam maceramı burada sonlandırmak en iyisi."dedim. "Ben de geleyim o zaman."Durul istemeyerek söylemişti.Belli ki o kalmak istiyordu. "Gerek yok Durul.Ben giderim.Benim yüzümden tadınız kaçmasın."deyip onları zorla içeri gönderdim.Ben de soyunma odasına gidip üzerimi giyinmeye başladım.Aynı zamanda da Azat'a mesaj atıyordum.

Kime:Johnny Bravo

Azattt!!Beni hemen şu lanet hamamdan al.!!

Daha saniyeler geçmeden cevap geldi.Elinde telefon beni mi bekliyordu yoksa?

Kimden:Johnny Bravo

Ters giden bir şeyler mi var?!!!

Düz giden ne var diye sorsa daha iyi cevap verebilirdim sanırım.

Kime:Johnny Bravo

Off!Gelme.Ben taksiyle gelirim.

Birazda trip atalım değil mi ya?

Kimden:Johnny Bravo

Bekle geliyorum Cadı.GELİYORUMMM.

İşte dostlar bu mesaj üzerine zafer dansı yapılmaz mı?Yapılmaz olur mu yapılır tabikisi.Bende şıkıdım şıkıdım oynadım sonrada kendimi dışarı attım.Geç bile kalmıştım.Azat gelmişti bile.Dudaklarımı büzerek yanına gittim.Ağlamaklı bir sesle "Azat beni dövdüler."yüz ifadesi öyle bir değişti ki görülmeye değer. "Şimdi ben içerdekilerin..."deyip içeri gidiyordu ki koluna yapıştım.Tövbe!bir daha şaka felan yapmayacağım.

"Şaka yaptım Azatcık yaa.Ne panik yaptın sende."derin bir nefes verdi ve bana döndü. "Bir daha böyle şaka yapma."sanki başkasına aşık oldum dedim.Beyimiz sinirlendi.

"Ama onun gibi bir şey oldu."

"Ne oldu?"

"Yumoşşş sırtımı oydu."başımdan geçen her şeyi eksiksiz anlattım.Anlatmaz olaydım.Kahkahalara boğuldu.Bir an ölecek sandım yemin ederim.Yani anlayamıyorum.Herkes bu olaya gülüyor ama bir türlü ben gülemiyorum.Yazık der gibi uzaktan Azat'a baktım.Hala gülüyordu. "Gül ya gül.Az güldün biraz daha gül.Herkes güldü.Sen de gülmüşsün çok mu?"gülmesini zorla bastırmaya çalıştı. "Hem ben seni niye çağırdım ki?Yılın en büyük hatasını yaptım.Ben taksiyle giderim."taksiyi durdurmak için elimi kaldırmıştım ki elim havada kaldı.Belimden tutup beni kendisine çekti.Elini belime atmasıyla cırlamaya başladım. "Ayyy belim."hemen belimdeki elini çekti. "Durum o kadar kötü mü ya?"yoo ben laf olsun torba dolsun diye söylüyordum.Zaten kadını da canım sıkıldığı için dövmeye çalıştım.Eşkiyayım ya ben.Bluzumu yukarı doğru çıkarıp bakmaya çalışıyordu. "İstersen ben bluzu çıkarayım.Sen daha rahat bakarsın.Ne de olsa sokak,cadde bizim için önemli değil.Biz her yerde öpüşürüz,koklaşırız.Bu da yapmam sorun olmaz."gözlerimin içine bakıp

"Olmaz öyle mi?Yemin ederim katil olurum.Önce sana bakan o gözleri oyar ağızlarına sokarım.Sonra da seni hamam suyuyla boğarım."

"Sen beni de geçtin psikopatlıkta bakıyorum da.İyi taktikler bunlar.İşime yararsa kullanırım.Ama senin işine yaramaz çünkü ben öyle bir şey yapmam."memnun olmuş gibi dudakları yukarı doğru kıvrıldı. "Gidelim mi?" "Kesinlikle."arbaya bindim ve kemeri taktım. "Kına da ne giyeceksin?"diyene kadar sakindim.

"Ne kınası?"

"Bugün kına var.Hani şu ele garip bir şey sürüyorsunuz ya.Saçma bir şey bence ama siz kı-"

"O gün bugün mü?"korkarak yüzüne baktım.Lütfen o gün bugün olmasın lütfen...Kafasını olumlu anlamda salladı. "Hayır!"diye bağırdım.Azat korkuyla irkildi. "Gene ne oldu?"

"Ne mi oldu?Ne giyeceğim ben.Nasıl hazırlanacağım.Saçımı nasıl ya-"parmaklarını dudağıma bastırıp beni susuturdu. "Betty'ciğim sen zaten güzelsin.Saçma şeyleri bu kadar dert etme.Sana güzel şeyler seçeriz.Beraber." 

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin