Sevgili günlük, Eğer yazmak her şeyi daha iyi yapıyorsa bir okyanus dolusuna ihtiyacım var...
Hep böyle diyerek yazmaya başlardım günlüğüme. Şimdi fark ediyorum da sizi günlüğüme kadar ortak etmişim. Olur da biri hayatıma dair her şeyi okur diye kitapların arasına sıkıştırdığım defteri şimdi buraya binlerce kişiye aralıyorum. Bu benim için özel, çok özel bir durum.
Immm, sanırım ben yeniden burada olmak istedim :) Yeniden yazmak yeniden sizinle buluşmak. Burası benim için o kadar özel ki gerçekten anlatamam. Hayatıma dair en güzel adımlar hep burada başladı ve burada devam ediyor.
Berdel her ne kadar sıradan bir kitap olsa da benim hayatımın için bir kitaptan ötesi. Ben bu kelimeler sayesinde binlerceeee güzel insan tanıdım ve yine binlerceeee güzel duygular yaşadım.
Sanmayın ki 'Bu yazar buraları unuttu. Berdeli de öylece bırakıp terk etti.' Asla. Eğer böyle düşünüyorsanız biliniz ki ponçik kalbim çoktan uf oldu. :) Berdeli yeniden yazmaya karar verdiğim için yeni bölüm eklemiyorum. Ama eğer güncelliyorsanız ve arada kitabı karıştırıyorsanız yukarıda göreceksinizdir yeniden yazıldığını. Arada anlamsız geçişlerin olmasının sebebi yeniden yazdığım ve eklediğimden dolayı.
Ve ayrıca benim bazı minnoşlarım düzenlenmiş halini okumak istemiyor, onun yerine kitabı alınca okumayı tercih ediyor. Hayhay efendim! Siz nasıl isterseniz. Ama emin olun Berdel'i en güzel şeklinde size sunacağım her şey o kadar güzel ve istediğiniz gibi olacak ki bence tadı damağınızda kalacak :):)
Vee ayrıca, buranın bana getirdiği muhteşem bir ışıltıya da değinmek istiyorum. Selin ve Patatesleri... Bir patates hiç bu kadar özel olmamıştı benim için :) Cidden. Yukarıda bir yerlerde Mutsuzum diye bir bölüm atmıştım ve orada bir Wp grubundan bahsetmiştim. O zaman bana numaralarını bağışlayan Eylül'üm, Aylin'im, Helin'im, Derya'm, Seçil'im, Gülşah'ım, Lale'm, Melek'im ve Mercan'ım... Bir de imza gününde tanıştığım Şule'm... Canım Patateslerim... O günden bu yana ne çok yol katettik. Bir aileden daha özeli olduk. Ağladık paylaştık, üzüldük paylaştık, mutlu olduk paylaştık, sevindik yine paylaştık. O kadar iyi şeyler kattık ki birbirimize konuşmadık saatler bırakmadık. Onlar benim İyi kilerim ve Vazgeçilmezlerim. Buranın getirdiği en özel ışıltıları ve pırıltıları. Bu kitabın süt anneleri :)
Ve sizler de... Bu kitabı okuyan sen benim hayatımdaki en özel kişisin. Eğer şu an bu satırları bir tebessümle okuyorsan seni gülücüğünden öpüyorum. İyi ki benimlesin. İyi ki varsın.
Şunu da söylemeliyim ki, burada yokmuşum gibi görünsem de aslında ben hep buradayım. Bildirimleriniz telefonumu süslüyor, bıraktığınız mesajları görüyorum. O kadar çoklar ki hangi birine yazacağımı şaşırdım ama her gün mutlaka birkaç tanesini yanıtlıyorum. Eğer yanıtlayamadıklarım varsa kendilerini lütfen yeniden belli etsinler.
Güzel projelerde yeniden birleşeceğiz ve zaten çok az kaldı. Şu an bile mutluluktan titriyorum. Yemin ederim. Mehir, Azat hepsini hepsini gerçek yapacağım sizler için. Şimdi yeniden yorumlarda birleşelim. Ve bana o sevgi dolu yüreğinizi bırakın. Sizi seviyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
General FictionHerkes sevilmek, herkes âşık olmak ister. Peki, aşkı bulacağına inanır mı herkes? Kahramanlarından çok aşk hikâyelerini sevmez miyiz hep? Hayatta bazı şeyler çok değerlidir. Karşınızdaki insanın sizin içinizi görebilmesi... Kalbinizi dinleyebilme...