BÖLÜM 66-Sinsi planlar

8.3K 338 11
                                    


Bade'den...

"Bade bu yaptığının doğru olmadığını umarım biliyorsundur."

"Mısra bu cümleyi kaç defa kurduğunu saydın mı?Şahsen ben sayamadım.Neyin doğru neyin yanlış olduğunu senden öğrenmeyeceğim.Engin fikirlerini kendine sakla."sürekli beni sorgulayan bir arkadaşım vardı.Gerçekten kendini iyilik meleği sanan arkadaşlarınız varsa başınız dertte.Benim olduğu gibi.

"Ne halin varsa gör.Kirli oyunlarına beni alet etme."koltuktan kalkıp yüzüme acıyarak baktı.Kolunu sertçe tutup gitmesini engelledim. "Eğer birine bu oyundan bahsedersen bende senin babana Kartalla sevgili olduğunu söylerim."diyerek tehdit ettim.Yoksa bu iyilik meleği saf arkadaşım Azat'a her şeyi yetiştirebilirdi ve bende yarı yolda kalırdım.Kafasını olumlu anlamda sallayıp evden çıktı.Benden rahat bir nefes alıp koltuğa yayıldım.

Azat'ıma oyun oynayacaktım ama yapacak bir şey yok.Madem kendi gelmiyor ben de zorla getiririm kendime.Mehir ortaya çıkmasaydı bunları yapmak zorunda kalmazdım.Ama o aileden alınacak intikamım vardı.

Dağlı ailesiyle aramızdaki ilişki uzun yıllara dayanır.Daha abim doğmadan Şemmas Ağa Gazelle ikisini beşik kertmesi yapmış.Abim Gazel'i çok sevdi.Ama pislik kız abimi hak etmedi.Abim onu daha iyi yaşatmak için kirli işlere girişti.Kötü olayların içinde kendini buldu.Gazelse abimin onun için yaptığı her şeyi bilmesine rağmen onu bir kez bile sevmedi.

Bana gelirsek;Şemmas Ağa beni hep gelini olarak görüyordu.Küçüklüğümden beri...Azatla beşik kertmesi olmasak da evleneceğimizi biliyordum.Tek suçum abim gibi Azat'ı karşılıksız sevmekti.İlişkimizi ciddi bir yola sokmuşken Azat çekip yurtdışına gitti.O günü hatırlıyorum da nasıl üzülmüştüm.Hatta intihara bile teşebbüs etmiştim.Onun gelmesini her gün bekledim.Her an onun hayaliyle yaşadım.Ta ki berdel olacağını duyduğum güne kadar.Aslında Azat'ın berdel olmasında birazda etken bendim.Azat'ın gelmesine 3 gün kala sokağın ortasında Kemalle öpüşmüştüm.Ve bunu da Şemmas Ağa görmüştü.Kim ister ki oğlunu namussuz bir kızla evlendirmek?Evet,işte o gün ben onun gözünde namussuz oluvermiştim.Zaten Azat beni sevmiyordu üstüne bu olay da eklenince gerçekleşmeyecek bir hayal oluverdim.

Aileme söylememişti ama oğlundan uzak durmam gerekti konusunda beni uyarmıştı.Ben de kabul etmek zorunda kalmıştım.Ailem çocuklarıyla ilgili bir aile değildi.Sadece annelik-babalık görevlerini yapıyorlardı.Akılları sıra örnek bir aileydik.Azatla evlenip ait olduğum yerden defolmak istiyordum.

İğrenç bir hata yüzünden geleceğimi mahvetmiştim ve şimdi onu düzeltmekle uğraşıyordum.

Planımın ilk adımı başarıyla tamamlanmıştı.Şimdi sıra diğer adımdaydı.Eğer kendimi burdan kurtarmak istiyorsam bunu yapmam gerekiyordu.Azat'ın karısı ben olmalıydım Mehir değil.

Telefonumun çalmasıyla yattığım yerden doğrulup sehpanın üzerindeki telefonumu aldım.Tam istediğim gibi Azat arıyordu.

"Efendim?"

"Geliyorum konuşacağız."

"Bekliyorum."

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin