Çok mutsuzum, gerçekten!

6.3K 85 86
                                    

 Merhaba kuzular! Ne yazık ki buraya çoşkulu, mutlu ve sevinç dolu şeyler yazamayacağım. Kendimi acayip mutsuz hissediyorum. Bütün umutlarım çekilmiş gibi hemde. Biri var ki bugün çok moralimi bozdu hatta şu anda bozdu. Berdele yeni bölüm yazıyordum her şeyi yarıda bırakıp içime kapandım resmen. İğrenç ötesi yazdığımı, nasıl bir yayınevinin beni kabul ettiğini filan söyledi. Normalde takmam böyle şeyleri ama gerçekten bütün yazı enerjimi sömürdü. Kitap okuyasım bile gelmedi. Sizin desteğinize ihtiyacım var. Lütfen lütfen lütfen beni azıcık da olsa motive eder misiniz? Bir şekilde yanımda olduğunuzu bilmek beni rahatlatıyor. 

Hatta şöyle bir düşüncem bile var. Eğer isteyenler olursa ki bence olur bir Whatsapp grubu kuralım. Bana numaralarınızı özelden mesaj atın. Hem beraber kitap önerilerinde bulunuruz, Berdel hakkında konuşuruz, hatta eğer sizin yazdığınız bir kitap varsa onun hakkında da konuşuruz daha özel konular da konuşulabilir. Hiçbir şekilde merak etmeyin numaranız asla ve asla başka kişilere ulaştırılmayacak. Grup üyelerimiz dışında kimse numaralarımıza erişemeyecek. Ben de güvenli olacak. Eğer kötü bir durumla karşılaşırsa gerekli yollara başvururuz. Eğer isteyenler olursa bence süper olabilir. Benim katıldığım bir grup var. İpek Ongun'un önderliğinde kurulan bir grup orada çok güzel dostluklar edindik, birbirimizle bir şeyler paylaşıyoruz. Harika oldu. Bizim de kitabımız için güzel olabilir. Hem değişik bir ortam olacağını düşünüyorum. Ayrıca spoiler'ın dibine vuracağım... Şimdi yorum olarak düşüncelerinizi bırakırsanız sevinirim.

Eğer kendimi toparlayabilirsem ve şu grup işini halledebilirsek Berdel'in hem düzenlenmiş bölümlerinden yükleme yapacağım hem de kaldığımız yerden devam edeceğiz. Hadi bakalım sizi bekliyorum canlarımmm.

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin