-4-

21.4K 882 26
                                    

İyi
Okumalar😘

Bu sabah erken kalkmıştım.Ben,8'den önce uyanamayan her gün okula geç kalan kız,bu gün 6'da kalkmıştı.Ne kadar da garip değil mi?Bencede.

Kendime gelip,her gün yapılan rutinlerimi yaptım ve odadan çıktım.Annemin meraklanacağı aklıma gelirken not defterimden bir dal çıkarttım ve küçük bir not yazıp,evden çıktım.Saat daha 6:30 olduğu için sahile gitme kararı alıp adımlarımı sahile doğru yönelttim.

Bütün banklar boş olduğu için şanslıydım.Birine gidip oturdum ve çantamdan kulaklığımı çıkarttım.Ağzım 'o' şeklinde açılırken bunun nasıl olabileceğini düşündüm.Kulaklığım birbirine girmemişti.Bu bir ilk..

Telefonumdan en sakin müziği açıp gözlerimi kapattım.

Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama telefonumun çalmasıyla kendime geldim.Kimin aradığına bakmadan hızlıca açtım.

"Al-"demeden önce;

"Mal,nerdesin sen gerizekalı"diyen Arasla gözlerimi kapattım.Aras benim pörfekimselharikamsı aşkımdır.

"Aras,saat kaç?"diye sorarken ayağa kalktım.

"8:10,Afra hemen geliyorsun buraya.İlk ders boş olduğu için şanslısın ama 3.ders Dilara hoca sizi alacakmış."Diyince gözlerimi açtım.Biz şarkı bakmamıştık ki...

"Tamam Aras,Ha bu arada hocaları oyala eksik yazmasınlar beni.Öptüm."bir şey demesine fırsat vermeden yüzüne kapattım.

***

BARANDAN;

"Derin kaçta geleyim?"diye sorarken saate bakıyordum.

"Abi ne yapacaksın ki ya?"Allah'ım ne meraklı bir kız!

"Derin konuşturma beni kızım işim var. Melina ile konuşacağım oldu mu?Söyle kaçta geleyim?"

"10'da deneme odasına git.Şarkı söyleyecek.Başka boş vakti yok."Bu iyi bir fırsat.

"Tamam hadi dersine bak sen."deyip, aramayı sonlandırdım.Demek ufaklık şarkı söyleyecekti.İlk defa dinleme şansım olacak.

Melinadan;

Rüzgarla hangi şarkıyı söyleyeceğimize karar veriyordum. Dilara hoca saat 10'da burda olacak ve o zaman başlayacağız.Saate bakıp;

"10 dakika kaldı Rüzgar,Ne söyleyeceğiz?"derken yanaklarımı şişirdim.

"Afra beğendiğin yok ki ben ne yapayım."diyen Rüzgar'a döndüm.

"Dur bekle."diyip telefonumu çıkarttım.

Müzik bölümüne girip (Şeyma Erdoğan-Yusuf Güney) Değilsin'i açtım ve Rüzgar 'a dinlettim.Rüzgar da bildiğini söyleyince bu şarkıda karar kıldık.Saate baktığımda 5 dakika kaldığını gördüm.

"Hadi,deneme yapalım."deyip ayağa fırladım.O da kalkınca yerimize gidip,deneme yaptık.

***

"Dilara hocam biz Rüzgar ile şimdilik Yusuf Güney ve Şeyma Erdoğan'ın söylediği değilsin de karar kıldık."

Dilara hoca gülümsedi ve;
"Harika çocuklar,hadi başlayalım."deyip koltuğuna oturdu.

Rüzgar,gitarı alınca ona döndüm ve;

"Biliyor muydun?"diye sordum.

"Tabi kızım,ne zannettin."deyip göz kırptı.

Öksürdükten sonra başlamak için dikleştim ve tam karşıma baktım.Karşımda ellerini göğüsünde bağlamış, kapının pervazında bana bakan Baran'ı görmeyi beklemiyordum.Ama ben ona bakmadan söylemeyi tercih ettim.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin