Şarkıyla okuyabilirsiniz :)*
*
*
Filmin yarısına kazasız belasız gelince nefes kesen bir yerde Yağız aniden ayağa kalktı.
"Nereye?"dedi Derin.
"Hm.. Şey aşkım ben bir lavaboya gideceğim."
Derin kafasını sallayınca Yağız merdivenlere yöneldi. Ben de tekrar filme döndüm. Güzel bir filmmiş ha..
Yukardan patır kütür sesler gelmeye başlayınca Baran'a biraz daha sokuldum. Filmin en heyecanlı yerinde elektriğin kesilmesiyse ayağa fırladım. Derin koşup bana yapışınca kollarımı ona doladım. "Baran ne oluyor?!"
Etrafımı görmediğim için rastgele bir siyahlığa bakıyordum. Ses gelmeyince kaşlarımı çattım.
"Arda burda mısın?"
Yine ses gelmedi. Derin'i kendimden uzaklaştırdım.
"Derin yoklar!"
"Nasıl?!"
Derin de bir umut Yağız'ın ve Baran'ın adını haykırdı. Sesin gelmemesi beni gerçekten korkutmuştu.
"Baran nerdesin?!"
Cebimden telefonumu çıkardım ve flaşını açtım. Derin de tişörtümün eteklerinden tuttu ve akramdan sessizce gelerek merdivenlerin önüne kadar benimle birlikte geldi.
"YAĞIZ!"
İşaret parmağımı dudağına bastırdım.
"Sessiz ol!"Kafasını salladı ve benimle birlikte merdivenleri çıkmaya başladı. Bunlar bir işler karıştıyorlardı. Merdivenleri tamamen çıkınca tek tek odalara baktık.
"Yoklar!"
Derin'in ağlamaklı sesiyle ona döndüm. "Saçmalama!"
Son bir oda kalınca Derin'e baktım.
"Sen kal ben geliyorum." Korkuyla kafasını salladı ve tırnaklarını kemirerek bir iki adım geriledi. Elimi kapının kulpuna koydum ve yavaşça indirdim.İçeriye girince sessizce kendi kendime konuştum.
"Şakanıza başlarım şimdi!"
Kapıyı kapattım ve lavabo kapısının önünde durdum. Kendi kendime konuşmaya başladığım sırada kapının açılması ve benim yeri boylamam bir olmuştu.
"AHHHH!!!"
Elimi kafama götürdüm ve acıyla sızlanmaya başladım. Baran yüzünde ki saçma maskeyi çıkartıp telaşla kucakladı beni. "İyi misin?"
Bu saçma maskeyle bizi korkutmaya çalıştıklarına mı yanayım, yoksa yeri boylamama mı?
Dişlerimi sıktım, gözlerimi yumdum. Kafam patlayacak.
"Siz geri zekalı mısınız?!" Dedim sakin kalmaya çalışarak.
Arda ve Yağız da arka arkaya lavabodan çıktılar. İkiside yüzlerinde ki maskeyi çıkartıp kafalarını eğdiler. Baran'ın kucağından atlayıp saçımı düzelttim.
"Gerçekten Salaksınız! Bunu ödetirim size ben!"
Arkama bakmadan odadan çıktım ve sinsice gülümseyerek Derin'in yanına gittim. Işıklar yanınca flaşı kapattım. Aklıma gelen bir fikir ile Derin'in kulağına yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...