Multi; MELİNA
"Baran traşta değil mi?"Annem kafasını sallayınca son kez rujumu sürdüm.Biraz erken hazırlandım sanırım. Heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım.
Derin odaya girince ona doğru döndüm. "Oha!" Dedi şaşkınlıkla ve Yanıma geldi.
"Sen çok güzel olmuşsun."Gözleri dolunca gülümsedim ve kollarımı boynuna doladım.
"Sen kendine bak bir. Fıstık gibi olmuşsun." Desim gülerek ve geri çekildim.Gülümsedi ve aynadan kendine baktı.
"Elbiseyi pek yakıştıramadım ama, güzel yine de.""Güzel güzel."
Sandalyeyi çektim ve oturmaya çalıştım. Gelinlikle pek mümkün değildi tabi..
"Ya yemeklerle ilgili sorun çıkmış." Deyince Gözlerimi devirdim. "Son gün illa birşey çıkacak! Olmaz yoksa." Dedim kaşlarımı çatarak.
"Gelin hanım sinirli." Dedi annem gülerek.
Anneme baktım.
"Anne ama görüyorsun. 1 haftadır kontrol ediyorum, herşeye tamam deyip çıkıyor. Bari söylese bulacağım bir çaresini."Kapı tıklatılınca bakışlarımı kapıya çevirdim. Kapı yavaşça aralandı, Karşımda Aras belirince çığlık attım.
"Yaaa gelmişsin!" Gelinlikle zar zor yanına yetiştim ve sım sıkı sarıldım.
"Gelinde oluyorsun ha!" Dedi gülerek."E tabi."
Gülümsedi ve yanağımdan öptü. Onu içeri alınca Derinle de sarıldıktan sonra hayatını anlatmaya başladı.
"Amerika güzel iyi de. Siz yoksunuz be!"Omuz silktim gülerek.
"Gitmeseydin oğlum."Kaşlarını kaldırdı."E ne yapayım? Hayalimdi işte."
Derin ruju kenara bırakıp yanımıza oturdu.
"Sevgili var mı?" Diyip bacak bacak üstüne attı.Anında, "Duru." Dedi Aras.
Gözlerimi yuvalarından çıkacak derecede açtım.
"Devam mı??"Başını salladı ve hafifçe sırıttı.
"Onu çok seviyorum."Gözüme bir an tatlı gözükünce Yanağına sert bir öpücük bıraktım.
"Hepimiz bir aradayız ha." Dedi Aras ve kolunu omzuma attı.
Gülümsedim, zamanında yaptığımız bir konuşma aklıma geldi ve,
"Hayalimizdeki gibi.." diye mırıldandım.Hep birlikte gülerek eski anılara yad ettik.
"Gelenler var mı?" Dedim Derin'e."Birkaç kişi geldi. Daha bir saat var zaten."
Başımı salladım. Aras,
"Benim Duruyu aramam lazım kankalar. Dönerim."dedi ve odadan çıktı."Bende annemgile bakayım."
Derin de odadan çıkınca koca odada tek başıma kaldım. Telefonumu alıp, Baran'ı aramak için Balkona çıkacağım sırada kapı açıldı.Arkamı döndüm ve gülümsedim. Görür görmez gözlerim dolmuştu. Sanırım bu vedaya hazır değildim.
"Baba'm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...