-11-

12.4K 540 24
                                    

Selam Canlar. Sonunda yeni bölüm atabildim. Umarım beğenirsiniz.

Multi: Baran

(Şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederim. Şarkı efsane)


"Hıı,"gözlerimi açmadan yatakta kıvranıyordum.
"Melina çok sıkıcısın,hadi gezdir beni be,"diyen Yağız'a içten içe küfür ediyordum.

"İyi değilim Yağız görmüyor musun?,"derken ona doğru döndüm.Sabaha göre çok daha iyiydim ama gene de yorgunluk vardı üzerimde.

Yastığım titreşirken hızlıca altından telefonumu aldım.

BARAN ARIYOR...

"Efendim,"

"Melina,iyi misin?" Telaşla konuşan Baran'a tebessüm ettim ama göremez tabi ki.

"İyiyim.Noldu?"

"Asıl sana Ne oldu? Gün boyunca kötümüşsün.Yemekte yememişsin dünden beri,"

ah Derin.!

"Evet ama şu an iyiyim.Hatta birlikte bir şeyler yapalım mı? Yağız sen ben ve Derin? Hem Yağızla tanışırsın?" İçimden gelmişti vallahi..Bir lunapark fena olmaz.

"Olur,iyi olur.Yarım saate geliriz biz Derin ile.Uyar mı?"diye sorunca kafa salladım.

"Olur,olur.Görüşürüz,"deyip telefonu kapattım.

"Gene iyisin Yağız , birlikte dışarı çıkıyoruz,"deyip ayağa kalktım.O da bir heves odadan çıktı.

~•~•~•

"Oha Melina,marul gibi olmuşsun," Yağız'a dehşet içinde baktım.Benzettiği şeye bak.!

"E yoo,"derken botumu giymeye çalışıyordum.

"Yalan yok!" o da botunu giydi ve evden çıktık.

Yağız ön koltuğa Derin ile ben de arkada oturmuş Lunapark'a gidiyorduk.Hastaydım değil mi ben?Ama, lunapark'a zaafım var.

"Baran şarkı açsana!," bunu bağırarak söylediğim için,

"Tamam be Melina bağırma,"deyince kahkaha attım.

Radyodan Because of You şarkısını açmıştı.Allah'ım bu şarkıya bayılıyorum.Demek ki o da seviyordu.

Bağıra çağıra şarkıyı söylerken arabanın yavaşladığını hissedince camdan dışarıya baktım.Gelmiştiik!!!

Hızlıca arabadan inip koşarak lunaparkın girişine gittim.
Arkamdan Baran'ın ve Yağız'ın 'Koşma'diye bağırmalarını duymamazlıktan geldim.

"İlk hangisine binelim?,"diye bir neşeyle konuşunca hepsi aynanda güldü.

"Hadi amaa,"derken büyük kapıyı açmıştım ve içeriye fırlamıştım.

"Kızım bir dursana,"diyen Derin'e dönüp,

"Ne duracağım be,"deyip kendi etrafımda dönmeye başladım.O kadar hızlı dönüyordum ki aniden durunca gözlerim kararmıştı.Başım dönerken dengemi sağlamakta güclük çekiyordum yere yıkılacağım sırada beni Tutan Baran'ın üstüne yıkılmıştım.
Güç bela ayağa kalkıp, Baran'a ,

"Ne olur dönme dolaba binelim.Ne olurr.."diye küçük çocuk gibi yalvardım.

"Ben binmem o şeye,"diyerek geri çekilen Baran'a  ani hareketle sarıldım.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin