ARKADAŞLAR BURAYA BAKIN BİR..
Hiç yorum yapılmıyor. Bu böyle devam ederse 2 haftada bir atmaya başlayacağım bölümleri.
İyi okumalar.
❤️64.Bölüm
*Senin kocan oldum belki ama.. dostun olamamışım.*Sabah gözlerimi aralamakta güçlük çekerken Baran'ın duş aldığını ve şu an giyindiğinin farkındayım. Çekmeceleri öyle bir açıp kapatıyordu ki uykuya dalmam gerçekten zordu. Başımı yastığa sinirle gömdüm. "Bir gidemedin!" Diye sinirle bağırdığımda birkaç saniye nefes alış veriş sesini duydum. "Pardon." Dedi kısık bir sesle. Kafama kadar çektiğim yorganı indirdiğim gibi karşımda ultra yakışıklı bir Baran görmeyi beklemiyordum. Yerimde doğruldum ve bana sırıtarak bakan Baran'a baktım. "Sen..." dedim. "Niye bu kadar özeniyorsun?"
Kaşlarını çatarak bana doğru eğildi. "Parmağımda ki yüzüğü görüyorsun."
Omuz silktim. "Biraz daha paspal ol." Diyip kendi kendime mırıldandım. "Gerçi her türlü dikkat çekiyorsun." Kahkahası odayı doldurdu. Burnumun ucuna kadar geldi ve dudağıma busecik bıraktı. "Kıskanır da..."
"Tabi kıskanırım! Benim olanı kıskanırım." Kaşlarını kaldırarak ve gülerek geri çekildi. "İşte bu! Benim karım." Durdu ve kaşlarını çattı. "Sen niye hala yatıyorsun? Okula gitmeyecek misin?"
"Bugün yoga dersi var. Başka hoca olacak." Başını salladı ve son kez öperek üzerimden kalktı. Aynanın karşısında bozulan gömleğini düzleyip bana göz kırparak odadan çıktı. Bende vakit kaybetmeden rutin işlerimi halledip laptobumla birlikte bahçeye çıktım. Koltuğa oturup dizlerimin üzerine laptobu koydum. Gmail hesabıma girdiğimde biriken mesajlarla küçük çaplı şok geçirdim. "Naber yenge?" Başımı kaldırdığımda Ali çaprazımda ki koltuğa oturmuştu. "Ne olsun senden naber?"
Oflayarak, "Sıkıcı. Aksiyon istiyorum." Gözlerimi devirdim. "Aksiyon bizden uzak dursun mümkünse."
Ali, Baran'ın adamlarından biriydi fakat öyle sıradan birisi de değildi. Tüm işlerle ilgilenen gerçekten güvenilir bir adamdı. Gerçi Baran'ın bütün adamları öyleydi.
Soğuk rüzgar yüzüme çarpınca Ali'ye baktım. "Ya siz üşümüyor musunuz? Ben size çay falan yapayım mı?" Diye ayaklandığım sırada Ali de ayaklanıp beni tekrar oturttu. "Yenge bizim şurada bir kulübemiz var, içeride de ne istersen var. Sen düşünme bizi." Gösterdiği yere bakınca kaşlarımı çattım. Ben orayı hiç fark etmemiştim yalnız. Ali'ye döndüm. "Siz yine de üşütmeyin olur mu?" Başını salladı. "Ben kaçtım." Diyerek bahçeden çıkınca arkasından el salladım ve laptoba döndüm. Önemlilere bakmaya başladığımda gözüm bir mesaja gitti. Hemen tıkladım.
New york Academy
Dear Miss Aksu,
We have received your application, and we are fascinated by your performance. We would be delighted to see you perform at our selections for next season. Please contact Mr. Rotermen with our availability...
Thank you.
Sincerely,New york Academy
Admissions Team...Bir saniye... bir saniye... videoma hayran kaldıklarını söylüyorlar..kabul edildiniz diyor! İletişime geçin yazmışlar!!
Tüm vucudum titrerken elimle ağzımı kapattım. İnanamıyorum! Beni çağırıyorlardı... bale için... şaşkınlığım, heyecanım level atlarken laptobu alıp hemen eve girdim. Bir sağa bir sola volta atarken başımı ellerimin arasına aldım. Vidomu çok beğendiklerini yazmışlar fakat ben son zamanlarda video göndermemiştim... büyük ihtimalle lisedeysek çekip gönderdiklerimden birisini beğenmişlerdi... ama kafam almıyordu. Öylesine büyük bir şeydi ki bu, kelimelerle anlatamazdım. Yıllardır bunu istemiştim, New york da ki bale eğitimine katılmak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...