Multi: Melina
Şimdi ben bunu buraya bırakıp, projemi tamamlamaya gidiyorum.
Öpüldünüzz xx😘
"Melina 3.günden deli etme beni.SÖYLE!"
Bunu demeyecektin işte!
"Kes ya,"dedim ve suratına kapattım.
Öyleyse böyle!
"Ne oldu be?"diyerek merakla bana bakan Derin'e döndü bakışlarım.
"Boşver ya cidden." dedim ve masadan çantamı alıp, kafeden çıktım.
"Ya Melina yapma böyle. Ne oldu?"diyerek kolumdan tutan Derin'e bakmadan,
"3. günden deli etme beni dedi."dedim.Beni mi öldürecek yani?
"Ay Melina buna mı alındın? Kıskançlıktan ölür kız şimdi o,"deyince üzülmüştüm.
Onun üzülmesini istemiyorum ki ben!
"Bana ne."dedim yine de.
"Ha şöyle boşver. Kıvrılsın dursun."dedi ve koluma girip yürümeye başladık.
"Kıskanınca ne yapıyor?"diye sordum merakla.
"Ya bu çocuk alkolik. Kıskanınca, üzülünce, birini kaybedince deli gibi içer,"deyince şok olmuş bir şekilde Derin'e baktım.
"Kızım biliyorsun içtiğini niye kıskandırmaya çalıştırdın o zaman?"diye sordum.
"Ne bilim aklıma ilk o geldi. Aman bir şey değil onun bünye alışık bunlara,"dedi ve omuz silkti.
Saate baktım ve,
"Ben eve gideyim geç oldu. Sen neyle gidecen?"dedim."Fotokopi çıkartıp eve gideceğim,"deyince durdum," tamam o zaman ben burdan dolmuşa bineyim." Dedim yanağını öperken.
"Tamam kuzum. Görüşürüz. Dikkat et kendine,"
"Sen de canım,"dedim ve durağa doğru yol aldım.
~•~•~•
"Hayır,açmıyor,"dedim hâlâ telefondan Baran'ın numarasını tuşlarken.
"Kız çok geç oldu. Korkuyorum,"deyince,
"Bu fikri sen beyan ettin,"diye tısladım."Ya bilemedim ben. Yani düşünemedim,"deyince tekrardan saate baktım.
23:32
"Annemgil uyudu. Sizinkiler?"diye sordum.
"Çoktan uyudular. Ben abimi bekleyeceğim."dediği sırada tekrardan Baran'ı aradım ama gene açmadı.
"Of ya. Öleceğim. Ya bir şey olursa? ben biterim. Derin ya,"derken gözyaşlarım akmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...