Sizi gerçekten seviyorum ponçik şeyler. Özelden mesaj atıyorsunuz ve beni de çok mutlu ediyorsunuz. Çok iyisiniz..Her neyse.
İyi okumalar 💕
Şarkı efso arkadaşlar. Dinleyerek okuyun. Ağlayacak gibi oldum ben :(
"Tamam. Üşümem ya. Sen git hadi,"derken annemi evden göndermeye çalışıyordum. Grip olduğum için gitmeyeceğini söyledi ama tabii ki de kabul etmedim.
Anneler neden böyle?
Çocuk değiliz değil mi arkadaşlar?
"Bir şey olduğunda arıyorsun."dedi ve çantasını alıp çıktı.
Bende seri hareketlerle üzerime birşeyler geçirip evden çıktım. Bülent abinin yanına gidecektim.
Umarım kötü birşey yoktur.
Yürüyecek mecalim olmadığı için bir taksi çevirip öyle gittim.
Hastaneye varınca parayı verdim ve korkuyla hasteneye girdim. Resepsiyonda ki kızı görünce gülümseyerek ona doğru yürüdüm.
"Merhaba Bülent Demir ile görüşmem gerekiyor," dedim.Kız gülümsedi ve,
"İsminizi alabilir miyim?"diye sordu."Melina Afra Aksu,"dedim.
"Evet efendim sizi bekliyor,"
teşekkür edip Bülent abinin odasına girdim.
Sandalyesinden kalktı.
"Hoş geldin Afra,""Hoşbulduk Bülent abi,"
Bülent abi yerine geçince bende oturdum ve duyacaklarıma hazırladım kendimi.
"Bak şimdi Afta," öksürdü ve uzun konuşmanın girişini yaptı.
"Daha yeniyim biliyorsun ama bu bir günde senin için araştırmalar yaptım. Zaten ilk anlattığında seni mr çekimine aldım. İlk başta sadece şüpheydi. Filmlerini üst kademelerde ki hocalarıma gösterdim ve yanılmamıştım. Güçlü bir kızsın bunu da atlatabilirsin," deyince gözlerimi kapattım.Hayır... hayır devamını duymak istemiyorum.
"Beyninde bir tümöre rastladık Afra. Bu tümör kötü huylu olanlardan.Ama görünen şu ki sen bunları önemsememişsin ve tümör iyi huyluyken gelmemişsin. Tümörün kötü huylu olduğunun kanaatindeyim ama kesin bir şey yok. Eğer gerçekten kötü huyluysa acilen tedaviye başlamalıyız. Bu süreç zor.. Çok zor. En önemlisi sabır gerektiren bir süreç. Herşeye kendimizi hazırlamalıyız. İnan bunları söylemek çok zor Afra ama senin acilen tedavi olman gerekiyor yoksa," derin nefes aldı. "Yoksa gerçekten sonu iyi bitmez. Çok geç kalınmış Afra. Çok... Sen bunu ilk farkettiğinde gelseydin sorun kalmayacaktı. İyi huyluyken onu alacaktık."
Duyduklarımı hazmedemiyordum... Bu gerçek olamaz. Olamazdı değil mi? Ben daha yeni kavuştum istediklerime.
"Ve bunu Selim amcaya da söylemeliyiz," deyince kafamı iki yana salladım.
"Mahvolurlar,"
"Afra tek başına üstesinden gelemezsin.Tedavine başlamamız lazım. Ne kadar geç başlarsak o kadar hayatını riske atmış oluruz." Ayağa kalktım ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...