SELAMM CANLAR 💙
Multi: baran ;)
"Yapma şunu Yağız,"deyip eline vurdum.Kek yapmak için uğraşırken Yağız bozmaya çalışıyordu.
"Bir daha ellersen eğer o elini kırarım."deyip unlu olan işaret parmağımı tehdit edercesine salladım.
"Tamam be kızım ne atarlısın."deyip sandalyeye oturdu.Keki fırına atıp bende yanındaki sandalyeye oturdum.
"Daha yıkanacağım ya,"deyip ofladım.
"Git yıkan,"dedi bana bakmadan.
"Ne kadar da iyi bir fikir,neden düşünemedim ben bunu."diye dalga geçtim.
"Afra,o kızın ismi ne?"diye soru yöneltince,Derin den bahsettiğini anlamıştım.
"Bilmem,ne acaba?"elimi dudağıma götürüp düşünüyormuş gibi yaptım.
"Oyun oynayacak halim yok Afra söyle işte."diye garip bir ses tonuyla söyleyince sinirlenmiştim.
"Lan kâfir oynayacak halin yoksa ne diye yarım saattir kekimi bozmaya çalışıyorsun?!"
"Bütün enerjimi ona harcadım ya,"
kafasına vurdum. "Derin" dedim "hem ne yapacaksın?"diye de sordum.
"Tatlı kız,"dedi çarpık gülümsemesiyle. Gözlerimi kıstım.
"1.Ben Derin'i sana yâr etmem.
2.Baran'ı hiç saymıyorum.Ağzını burnunu kırar.
3.Eğer bir kutu karam alırsan sizin aranızı yaparım." nefes almadan bunları sırlayınca,gözünü dahi kırpmadan beni dinleyen Yağız'a bir kahkaha patlattım.
Kendine gelip ağzını açıyordu ki lafa atlayıp;"Ben yıkanmaya kaçar,"deyip mutfaktam çıktım.Anneme kekime bakmasını söyleyip odama girdim.
Mickey mouse takımımı çıkartıp yatağa attım ve yıkanmaya girdim.
~•~•~•
Kekleri servis edip,odama girdim.
Biraz hesaplarımda gezineyim derken İnstagramdan takip isteği gelmişti.Baran takip isteği göndermişti. Bir çırpıda kabul ettim ve bende onu takip etmeye başladım.İlk baktığım zamanlarda ki kız yoktu,silmişti.Dikkatimi çeken ayrı bir hususta takipçisinin neden bu kadar fazla olduğuydu?Gören ünlü sanır...Bir fotoğrafına bastım ve yorumları okumaya başladım.
'Oha!Taş.'
'Yerim.'
'Aşkımm benim'
Bunları görünce tabi ki de sinirim bozulmadı.Sadece biraz gözüm seğirmiş olabilir.Belki telefonu yere atmışta olabilirim..Ama önemli olan bu değildi.
"Ya nasıl yavşaklıktır bu "diye kendi kendime konuşmaya başlamıştım."Hayır umrumda değil ama bir kız bunları yazacak kadar aşağılık olmamalı."
"Aşkım benimmiş gerizekalı nerden senin aşkın oluyor?"deyip kafamı yastığa gömdüm.
"O senin kardeşin ...Sadece kardeşin."derken mayışmaya başlamıştım bile.
~•~•~•
Uykumun en güzel yerlerindeyken üstümdeki ağırlıkla gözlerimi açtım.Ya da açmaya çalıştım.
Nefes alamıyordum."Ne-nefes ala-mıyorum."derken yüzümün domatese döndüğünü hissedebilmiştim.Üstümden kalkınca,yataktan doğrulup öksürmeye başladım.
"Allahın cezası ne yapıyorsun sen?!"diye cırlamıştım.Kulaklarını kapatıp, gözlerini kıstı.
"Cırlamaktan hiç vazgeçme zaten."derken kapıya yönelmişti.Hızla yanımda duran saate baktığımda daha yarım saatimin olduğunu görünce ağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...