Multi: BARAN
Topuklu ayakkabılarımı vura vura masaya doğru yürüdüm ya da koştum, Her neyse.
Tek derdim o sıçanı gebertmekti."Aa sende kimsin?" nefes nefese kızın önüne geçmiştim.
"Sana ne?"deyince sahte gülümsememi sergiledim ve arkada ki Baran'a baktım.
Kafasını kaşıdı!
"Geri zekalı sıçan. Şimdi seni buracıkta gebertmemi mi istersin yoksa saçlarını dipten kazımamı mı? Zaten dip boyan gelmiş. Bok gibi duruyorsun, ama bak bir alternatifim daha var, şu fondötenden gözükmeyen yüzünü zımparayla deşmekte ayrı bir zevk verir bana. Sence?"Dedim tek kaşımı kaldırarak.
Kız hâlâ Baran'a bakmaya devam edince,
"Kıt mısın kızım sen?"dedim ve kolundan tutarak lavaboya doğru yürüdüm..Kurtulmaya çalışıyordu ama benden kurtulamazdı işte.Lavaboya girdim ve kapıyı kilitledim. Psikopat oluyorum kıskanınca.
İçerde sigara içen kızı aldırmadan onu duvara yittirdim.
"Ben kime konuşuyorum acaba?"
"Benimle konuşabilecek düzeyde değilsin canım kusura bakma, hem o yakışıklıyı gözüme kestirdim. Çok uğraşma istersen. Pek salak bir kıza benziyorsun." şu ağzını yaya yaya konuşuyor ya şeytan diyor vur bir tane.
"Hadi ya," dedim gülerek ve arkamda ki sigara içen kızın elinden sigarayı aldım.
Kız kaşlarını çatarken önüme döndüm ve bana korkuyla bakan şırfıntıya baktım.
"Bunu sen istedin," sigarayı kolunda söndürdüm.
Kız çığlık atarken bundan keyif almıştım, Yalan söyleyemem. Zaten açık olan omzu morarmıştı. Artık ne bok yediyse.
Kızın böyle birşeyle ilk kez karşılaşmadığı belliydi çünkü gıkını çıkartmamıştı."Ya şimdi o hayvan gibi su toplayacak en iyisi sen ona şey yap,"dedim kıza bakarken. Kız elini koluna bastırmış çatık kaşlarla bana bakınca,
"Ya da bir bok yapma sen ona öyle kalsın o. Ha bu arada o yanına yaklaştığın çocuk benim nişanlım. Bir daha gözünün ucuyla baktığını görürsem yeminim olsun bütün sigaraları üzerinde söndürürüm."dedim ve lavabodan çıktım.
Birden Baran'ı görünce umursamazca önden yürümeye başladım.
"Ne yaptın kıza ?"Al işte!
Aniden durdum "Ne yapacaksın Baran?"
"Hiçbir şey Melina. Ne yapabilirim? Seni merak ettim."deyince gözlerimi kıstım ve sandalyemi çekip oturdum.
"N'oldu kız?"dedi Derin.
"Hiç sadece kıskanç Melinayı gösterdim,"deyince Derin,
"Oha! Öldürmedin değil mi?"dedi. Kahkaha attım ve kafamla kolunu tutarak masasına giden kızı gösterdim.
O da bakınca dudağını ısırdı ve güldü.
Yanımda ki Baran'a bakınca o da bana bakıyordu. Tekrardan önüme döndüm ve yemeğimi yemeye başladım.~•~•~•
"Düzgün yürü bakanlar bende,"dedi ve yanağımı öptü Baran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Ficção Adolescente- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...