-16-

10.4K 496 26
                                    

Multi: Derin

Baran'ın sesini duymamla zar zor ayağa kalktım ve aşağıya baktım.

Elinde gitarı.. Sahneye çıkmıştı.!

Benim için..Benim.

Bir sağa bir sola sallanırken Yağız beni tuttu ve aşağı indirdi.

Tam sahnenin karşında durdum ve o şarkıyı söylemeye başladı.

Gözleri gözlerimle kenetlenince o huzur veren ses yankılandı.

"Soracaklar, neden diye neden diye?
Onca güzel içinden neden sen diye?
Bilmiyorlar zaafımsın..
Cevabım basit, gördüm, döndüm deliye.."(3)

Gülümsedi ve onca sinir yalan oldu gitti.

"Aşk gönlüme senle dolsun Olacaklarım seninle olsun Koca bi sevda küçük bir kalp Kabul et sana hediyem olsun."

"Uzun uzun düşünmedim, İçimden gelen sesi seni dinledim.
Zoru sevmek kolay derler Zaafım varmış, ben de senden öğrendim... "

(Tekrar tekrar söylediği için burda bırakıyorum. Siz dinleyin ama.)

Sahneden indi ve tam karşımda durdu.
Gözlerimden damlalar hücum ederken baş parmağıyla göz yaşımı sildi ve sıkıca sarıldı.

"Ağlamamanı söylemiştim. Ölmemi mi istiyorsun?"dedi üzgün sesiyle.

Kafamı iki yana salladım ."Hayır,"

"Gel," kolumdan tutup sürükledi.

Ben daha olayın şokundan çıkmamışken kendimi bir kırmızı odada bulmamla kendime geldim ve karşımda bana sırıtarak bakan Baran'a baktım.

"Ne oldu?"diye sorarken kolumdan tutup yatağa oturttu.

N'oluyor ya!!

"Bana bak şimdi. Biraz sonra söyleyeceğim sözleri bir daha zor söylerim. O yüzden iyi dinle beni."

Loş ışık sayesinde yüzünü az çok görüyordum.

Dudaklarını araladı ve biraz daha yaklaştı.

Yanaklarım cayır cayır yanarken ben geri gitme derdindeydim ama, Baran sayesinde bu eylemi gerçekleştiremiyordum.

"Artık benimsin bunu bil ilk olarak. Herşeyinle hemde. Kalbim senin için atıyor ilk gördüğüm günden beri. Evet, biraz geç fark ettim. Ama inan ki o hareketlerinle beni deli ediyorsun. Arastan bile kıskanıyorum kızım seni. Şu masum bakışın hele ki... Kısa giyindiğin zaman seni öldürmek istediğim ayrı bir konu. Biliyorum hâlâ kızgınsın bana gün boyu aramadım, sormadım diye. Aklımdan bir an dahi çıkmadın. Hem bu süprizi için,"dedi ve yan taraftan kumanda gibi bir şey ile karşıdaki televizyonu açtı.

Karşımda cocukluk fotoğraflarımızı görünce bir an şok oldum. Slayt olarak fotoğraflarımız geçti ve en sonunda Baran çıktı.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin