-47-

4.3K 177 9
                                    













Öğrencilerle birlikte Bütün sınıfları gezmiştik ve şu an uygulama bölümündeydik.
Dört kenarı büs büyük camlarla kaplanmış, karanlık bir ortamı olan ve sadece pembe loş bir ışıkla aydınlanan güzel bir atölyeydi.

Bir kaç kişi burda kalmıştı ve hepimiz aynadan kendimize bakıyorduk.

Bir kız bağırdı.
"Şarkı açıyorum. Çoşalım hadi!"

Hareketli bir şarkı açınca kızlarla birbirimize bakıp güldük. Ben şarkı duyunca duramazdım. Kendimi şarkının ritmine bırakarak hızlı bir kaç hareketler yaptım.

 Kendimi şarkının ritmine bırakarak hızlı bir kaç hareketler yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Birden bire salonda yankılanan Alkış sesiyle yerimde durdum. Aynadan arkama bakınca bugün sabah yanımda oturan çocuğu görmem bir oldu. Arkasında ki en az 5 tane olan erkeklerde gözümden kaçmamıştı.

"Güzel dans ediyorsun."

Bacaklarımı hafifçe araladım ve ağırlığımı sağ ayağıma verdim. "Bu okulu kazanabildiysem vardır birşeyler."

Güldü ve yere oturdu. Arkasından diğerleride oturunca daire gibi bir şekil aldı. Bende kızların yanlarına oturdum.

"4 yıl boyunca birlikte olacağız. Bence tanışalım artık." Diğerleride onaylayınca herkes tek tek kendini tanıtmaya başladı. Sıra bana gelince adını bilmediğim o çocuk hafifçe kafasını kaldırıp bana baktı.

"Melina Afra. İzmirden geldim."

Kaşlarımı kaldırıp, Susunca kahkaha attı.
"Dahası?"

"Dahası ne?"

Gözleri elimde ki yüzüğe gidince kaşlarını çattı.
"Evli misin?" Herkesten mırıldamalar çıkarken sesimle onları susturdum.

"Hayır, nişanlıyım şimdilik."

Kafasını salladı. Diğerleride kendini tanıtınca sıra o çocuğa gelmişti.

Bana baktı. "Meriç."

Bakışlarımı çevirdim. Nedir yani?

Güldü, "Ha bu arada, evli veya nişanlı değilim." Bakışlarım hızlıca Meriç'e döndü.  "Gönderme falan mı yapıyorsun?"

Kafasını iki yana salladı ve gözünü kısarak, "Neden sana gönderme yapayım ki ?" Dedi.

Sessizce ofladım, Ayağa kalktım ve uzak bir köşeye gidip bir kaç dans hareketi türettim. Aynadan Bana doğru gelen Ardayı görünce rahatladım.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin