Selam canlarr.💙
Çoktan 100'ü geçmişizz.Çok mutluyumm okuyan herkese çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız😘Multi:Derin
Derin'in odasındaki televizyona laptopu bağlamıştık ve öyle izliyorduk. Baran pür dikkat izlerken ben kenardan telefonumla ileride ki sürelerde neler olacağına bakıyordum ki Baran'ın adımı söylemesiyle telefonumu yere fırlattım.
"Ne yapıyorsun Melina ?Böyle mi dizi izliyorsunuz?"diye soru sorunca,
"Yok ya ben sadece birine mesaj attım da ondan şey oldu."diye saçma salak bir cümle kurmuştum.
"Kime yazdın?"diye sorarken bana bakıyordu bende yandan yandan televizyona bakıyordum. Gördüğüm manzarayla telaşla Baran'a yüksek sesle bir şeyler anlatmaya başladım.
Zavallı oda ciddi ciddi beni dinliyordu.
"Melina, iyi misin?"diye sorunca baya baya açık olan sahnenin bittiğini görüp rahatladım.
"Şu an harikayım."dedim rahatlamanın verdiği keyifle.
"Tamam."deyip tekrar diziye döndü.
Derin'e baktığımda bizden bağımsız bir şekilde pür dikkat diziyi izleyip,cipsini yiyordu.Peki,ben neden bu kadar gerildim?Aman ne çıkarsa,çıksın.Ne yapayım başka?
***
Dizinin bir bölümünü bitirdik ve şu an Derin ile Baranla nasıl konuşacağımı,konuşuyorduk.
Ha bu arada ,bölümde bir kaç kere öpüşme sahnesi geçti...Şükürler olsun ki.
"Kızım git de ki, neden geldin bu gün okula?."diye fikrini beyan eden Derin'e baktım.
"Olur mu ki?"
"Olur,olur hadi git odasında"deyip göz kırptı.
"Korkuyorum ben ama ya."diye endişeli sesle konuştum.
"Aranızda garip bir ilişki var,ben bunu anladım." Ne ilişkisi ? Onun sevgilisi var.
"Yok ilişki falan,"
"Tamam be hadi kalk git."
Yataktan sürtüne sürtüne kalktım ve Baran'ın odasını hedefledim.Kapıdan çıkacağım sırada;
"İyi şanslar kuzum."diyen Derin'e döndüm.
"Şansım olsaydı,kız doğmazdım."deyip odadan çıktım.
Baran'ın odasının önüne gidip, bir kaç saniye derin nefesler aldım.Yapabilirim.Hem neden bu kadar sıkıyorum ki kendimi?
Kapıyı, tam 10 kez vurdum ama ses gelmiyordu.Uyuduğunu düşünerek odaya girdim.Kapıyı açıp,içeriye girdiğim an tuvaletten aman dur kibar olayım lavabodan çıktı.Belinde bir havlu,saçlarından düşen damlalar,..böyle bakıyorum bende mal mal. Tabi bir 20 saniye inceledim.Böyle birbirimize bakarken,kendime geldim ve hemen gözlerimi kapatıp arkama döndüm.
"Çok özür dilerim.Kapıya vurdum hemde 10 defa.Bak saydım hemde,uyuduğunu düşündüm bak vallahi bilseydim girmezdim çok özür dil-"birden kolumdan tutup hızlıca kendine çevirince göğüsüne yapıştım.Ne olduğuna anlam veremezken bu durum hoşuma gidiyormuş gibi hareket etmeden öylece göğüsünde kaldım.
"Sen çok konuşuyorsun".ağzından çıkan her kelime kalbimi delip geçiyordu.
"Hayır,ben çok konuşmuyorum."dedim,
Göğüsünden hâlâ ayrılmazken."Çok mu rahatsın?"diye sorunca aniden geri çekildim.Büyüsüne kapılmıştım sanırım.
"Ne?Ne diyorsun?!Konuşmaya gelmiştim ben,dur gelmişken konuşayım."tam konuşmaya başlıyordum ki,eliyle ağzımı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...