Multide:Bir daha pek göremeyeceğiz ama Çağrı.
"Ya kızım üzülme artık be,"diyerek teselli etmeye çalışan Derin ile 3. kez başımı masadan kaldırdım.
"Ne demek üzülme ya.Dün dans ederken gördü.Baktı.Baktı.Baktı." Ellerimi havaya kaldırdım. "Ve 'bumm' bir bakmışsın geri gitmiş.Ama gidiş o gidiş.Gece de eve gelmiyormuş.Ne düşünürsün acaba? Yağız'ı düşün ve empati yap,"dedim ve susup Derin'e baktım.
"Haklısın ama ne yapabiliriz ki?"deyince kafamı iki yana salladım ve başımı tekrardan masaya koydum.
Masada gördüğüm kan ile elimi burnuma götürdüm ve geri çekip baktım."Burnun kanıyor Melina,"diyerek telaşla sandalyeden kalkıp, çantasından peçete alıp, burnumu silmeye çalışan Derinle kahkaha attım.
"Kızım ne pimpiriklisin,""Ya korkutma beni,"diyerek omzuma vurdu.
"Niye kanıyor?,"
"Of ne bileyim ya."
"Doktora götüreceğim seni zorla,"dedi ve güldü.
"Kız annemle bu gün elbisemi almaya gidiyoruz,"dedim sevinçle.
"Yarın doğum günün ya ondandır,"dedi gülerek.
Yarın 31 Mart.Ne çabuk geçti zaman ya.
"Nereye gidelim yarın?,"diyerek soru yönelten Derin ile düşünmeye başladım.
"Şu bir kaç hafta önce bahsettiğin club'a gidelim,"
"Olur ya çok güzel olur.Arasta gelir.3ümüz olsak yeter zaten,"deyince kafamı salladım.
"Harbi mezun oluyoruz bir kaç gün sonra,"dedim efkarlanırken. Hiçte üzülmüyorum ya.
"Evet.Sen de bizi bırakıp gideceksin,"dedi oda efkarlanırken.
"Sen de gel Derin."
"Bakarız,"dedi ve ayaklandı.
"Dersim var.Ben gideyim."deyip yanağımı öptü ve koşarak gitti.
Programıma baktım ve dersimin olmadığını görünce hızlıca bende okuldan çıktım.
Okulun otoparkında arabasına yaslanmış bir adet Baran ile ne kadar şaşırsamda görmezden gelmeyi tercih ettim.
Otoparkından önünden geçerken bir an olsun ona bakmadım.Ben hızlı hızlı yürürken hatta ve hatta koşarken o ise sadece 'Melina' diye bağırıyordu.
Arkamı döndüğümde aramıza fark girdiğini gördüm.
"İstemiyorum seni anlamıyor musun?"dedim iki elimi yana açarken.
"DİKKAT ET!"diye bağırdığında gülüp önüme döndüm.
Yan taraftan gelen arabayla yerime çakıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...