-73-

3.3K 139 56
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Derin ve Akın evin anahtarını buldukları an evin içine dalmışlardı resmen. "MELİNA?!" Diye bağırdı Derin ve ikişerli ikişerli merdivenleri çıktı. Odaya girdiği sırada ilk önce yatağın üzerinde ki kıyafetler ilişti gözüne. Akın Derin'in yanına geldiği gibi içini kötü bir his kapladı. Büyük adımlara, hatta koşarak lavaboya ilerledi.

Gördükleri manzara karşısında ikisi de şoka girdi. Akın kendine gelerek, "Derin?! Derin havlu ver! Çabuk , çabuk ol!" Dedi.

Melina'yı kucaklamaya çalıştı. Şoktaydı şu an... şu an Akın, ne yaptığını bilmiyordu. Kan ter içinde bağırdı. "Melina! Melina gözlerini kapatma, kapatma sakın gözlerini!" Melina, gözlerini zorlukla araladı. Nefesi kesilmeye başlamıştı.

"AMBULANS! AMBULANSI ARASINLAR!"

"Melina! Melina ne yaptın!" Derin elinde ki havluları Melina'nın bileğine bastırdı. Tir tir titriyordu. "Gitme sakın!"

"Sakın!"

"Melina!"

Gözleri ağırca kapanıyordu Melina'nın...

"Nerde lan?! Nerde siktiğimin ambulansı!?"

"Melina?!!"

Ve deniz mavisi gözler kapandı...

————


Melina gözlerini yarım yamalak aralamaya çalıştı. "Uyandı!" Derin'in sesi kulaklarına ilişti. Boğazı kurumuştu, yutkunamadı. "Doktor çağırın..!"

Birkaç dakika içerisine doktor gelmiş, Melina'nın durumuna bakmıştı. Bileğini yatay kestiği için hayati söz konusu olmamıştı. Derin ve Akın zamanında gelmeseydi eğer, daha kötü şeyler olabilirdi.

Doktor birşeyler dedi ama Melina'nın bütün algısı kapalıydı sanki. Mert bir kenara çekilmiş gözleri dolu bir şekilde Melina'ya bakıyordu. Baran böyle bir kadına sahip olduğu çok şanslıymış... Akın Doktor'la birlikte dışarı çıktığında Derin Melina'nın başında durdu.

"Su.." diye mırıldandı Melina. Derin telaşlanırken, Mert hızlıca Melina'nın yanına geldi ve onun doğrulmasını sağladı.  Melina bakışlarıyla Mert'e teşekkür etti. Derin suyu Melina'ya içirmeye çalıştı.

Melina bileğini oynamaya çalıştığında acıyla inledi. "Yapma, sakın." Mert kızgın bir ses tonuyla konuştu.  Melina başını geriye attı.

Ölmeyi bile becerememişti...

"Lanet olsun!" Mert odada volta atmaya başlamıştı. "Ya Melina sen bizi hiç mi düşünmüyorsun? Ulan ölebilirdin!! Aklım almıyor!"

Melina kurumuş dudaklarını yaladı, yutkundu, "Ölmek için yaptım..." Mert volta atmayı bırakıp Melina'ya döndü. "Geride bıraktıklarını hiç düşünmeden..."

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin