(Şarkıyla okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.)
"Kırdığının farkında olmayan insanlara iki çift lafım var;
Gün gelecek siz de kırılacaksınız. Hem de tam bizi kırdığınız yerden...""Görüşürüz," deyip arabaya bindik Baranla.
Konuşmamız gereken şeylerin olduğunu söyledim. O da aynı şekilde Üstelemeden tamam dedi."Birşey diyeceğim... yüz ifadenden korktum. Kötü birşey mi diyeceksin?"
Gözlerimi ağırca Baran'a çevirdim.
"Başladığımız yere, Sahile doğru sür," dedim ve camdan dışarıya bakmaya başladım.
Sahile gelince arabada oturmaya devam etmiştik.
Başladığımız yerde bitireceğim sevgili...
"Hadi Meleğim. N'oldu?" Deyince derin nefes aldım.
Yapabilirsin Melina... Sonradan üzüleceğine şimdi üzülsün.. Unutsun beni..."Sanırım olmayacak bu iş," tabii ki de saçma salak cümleler kurmayacaktım.
"... İşlerin bu seviyeye gelmesini inan istemezdim. Ailelerimizi görüyorsun şimdiden nişan, evlilik konuşmaya başladılar. Bunlar benim için fazla, çok fazla. Kaldıramıyorum Ve Hiçbir şekilde kendimi bu duruma hazır hissetmiyorum. Biliyorum, seni kandırmış gibi gözüküyorum ama ben mutlu değilim Baran. Ben gerçekten seninleyken mutlu değilim."
Korkarak yüzüne baktım. Ve o an yüz ifadesini gördüm, Ağlamak istedim.
"Anlıyorum... çok iyi anlıyorum şu an sana çok saçma geliyor kurduğum cümleler... ama Baran cidden bitirmemiz gerekiyor."
Yutkundum ve nefes alış verişini dinledim. Başımı dikleştirdim ve tam karşımızda ki şiddetle dalgalanan denize diktim gözlerimi.
"Şimdi mi anladın diyeceksin... çok haklısın ama şu an hoşlandığım daha doğrusu aklımda olan başka birisi var... nasıl desem bilmiyorum... İstemiyorum seni ben!"
"Melina, sinirim bozuluyor bak!" Diye mırıldandı dişlerinin arasından. Başımı ona çevirdin ve soğukkanlılığımdan taviz vermeyerek konuşmaya devam ettim.
"Bak beni anlaman gerekiyor tamam mı? İstemiyorum dediysem iş bitmiştir, Baran."
Ah, lanet olsun! Adını söylerken sesim titremişti.
Dişlerini sıkarak bana baktı. "Şaka de, affedeceğim."
Derin bir nefes aldım.
"Çok güzel şeyler yaşadık. Herşeye rağmen seni arkadaş olarakta olsa seviyorum. Ama devam edemeyeceğimizi anladım ve bitirmek istiyorum . İkimiz için de en sağlıklısı bu."Gözlerini gözlerime dikerek dinledi beni. Gözlerimi kaçırmamak için insanüstü bir çaba sarf ettim, eğer kaçırdaydım gözlerimi kesinlikle anlardı. Beni tanıyordu...
Gözleri yavaş yavaş dolarken arabanın içinde acıyla bağırdı. Yumruğunu direksiyona defalarca geçirdi.
"KES SESİNİ!"
Gözlerimi kapatıp açtım, başımı eğdim. Yapabilirsin Melina... biliyorsun herşey onun için!
Gözlerine baktım, içim gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...