Multi: Baran
sizi öpüyorum 😘 xx
Ha unutmadan, bölüm aralıklarına yorum yaparsanız çoook mutlu olurumm 😘
"Bu..."derken ağlamayı da ihmal etmiyordum.
"Evet o. Anlattığım kadar var değil mi? Hatta daha güzel," gözlerimi Baran'a çevirdim. Gözyaşlarımdan dolayı göremiyordum ama gene de ona bakmayı sürdürdüm.
Sakinleşmeye çalıştım. "Ciddi misin?
"Ciddiyim meleğim,"dedi ve sıkıca sarıldı.
"Karşılıksız mı bu?"diye sorarken hâlâ sarılıyordu. Anlattığı kız benmişim. Telefonda kendimi görünce bi anlık felç geçirdim diyebilirim.
"Evet, aman ya Hayır,"dedim daha da sıkı sarılmaya çalışarak. Bu rüya mıydı? Rüyaysa lütfen uyanmayayım...Lütfen.
Benden ayrılıp gözlerimin içine baktı.
"Ağlama, o gözlerinden akan her damla yaş kalbimden akan bir damla kan gibi. Ölmemi istemiyorsan ağlamayacaksın,"dedi ve alnımı alnına yasladı.
"Sensiz yaşayamam.Sensizlik nedir bilmem ben. Ne olur maviliklerin bana nefretle bakmasın. Yoksa bilki ben ölürüm. Seni çok seviyorum,"dedi ve alnımı öptü. Ben hâlâ bunun rüya olduğunun doğrusundayım. Gerçekten oda beni seviyor olamaz. Şaka gibi. Karşılıklı..
"Ben de seni,"dedim ve sımsıkı sarılmaya devam ettim.
Alkış sesiyle yavaşça ayrıldım ve karşıma baktım.
Yağız ve Derin alkışlıyordu.
"Yaa,"diyerek yüzümü kapattım.
Yağız ve Baran erkek tokalaşması yaparak, "Hayırlı olsun,"derken, Derin ise,
"Yengem ya biriciğim,"diyerek beni öpüyordu.Yağız'ın beni kolunun altına almasıyla bir elimle ona sarıldım.
"Eğer hayatımın anlamını bir an olsun üzersen Baran.Bozuşuruz,"dedi ve yanağından öptü.
Baran aniden beni kendine çekince bir an sendeledim.
"N'oluyor lan hayatımın anlamı falan sıçtırma belana,"dedi ve beni kendine bastırdı.
"Tamam lan sakin,"dedi ve o da Derin'e sarıldı.
Baran belimde olan elini gevşetince aniden geri yerine koydum ve kulağına,
"Bu anı bozma lütfen,"diyerek fısıldadım.Yağız bu sefer ciddiydi. Derin'i üzmezdi.Eminim, yani sanırım.
"Senin için her şeyi yaparım Hatun,"deyince yüzüne baktım.
"Hatun? Ciddi olamazsın," kahkaha attım.
"Hatunum kadar sahiplenici bir kelime yok Hatun,"dedi ve eliyle saçlarımla oynamaya başladı.
"Seni Seviyorum,"
"Seni gerçekten çok seviyorum,"
"Gençler bu anı bozmak gerçekten istemem fakat aradılar herkes kalkıyormuş.Eve gitmeliyiz,"diyen Yağızla Baran ellerimizi kenetleyip,yürümeye başladı.
Allah'ım lütfen mutluluğumuz bozulmasın.
~•~•~•
"Kız sen neden gülüyorsun?" anneme döndü bakışlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...