-48-

4.7K 167 17
                                    


















"Tamam sağol."

Derin'i öptükten sonra arabayı eve sürdüm. Bugün.. Baran'ın doğum günüydü! Vakit kaybetmeden eve gittim. Baran şirkete gitmişti, iş için. Biraz geç gelir diye tahmin ediyordum. Eve girdim ve anahtarı bir kenara bırakıp, bugüne özel hazırladığım malzemeleri düzenledim.

Birkaç çeşit atıştırmalık hazırladıktan sonra odaya geçtim ve uzun bir uğraş sonucu istediğim gibi yapmıştım. Perdelerim kırmızı olduğu için içeride çok hoş bir görüntü olmuştu.

 Perdelerim kırmızı olduğu için içeride çok hoş bir görüntü olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç tane mum yaktıktan sonra, saate baktım.

19:54'ü gösteriyordu.

Derin bir nefes aldım ve Baran'a mesaj attım.

SİZ :Ne zaman geliyorsun?

Çok geçmeden cevap geldi.

BARAN'IM: Yarım saate orda olurum. Bir şeye ihtiyac var mı?

Gülümsedim.

SİZ: Şu anlık sana ihtiyac var. Çabuk gel!

BARAN'IM :Hemen!

Allahhhh Çok heyecanlıydım!

Hemen odaya çıkıp siyah vücuduma yapışan bir elbise giydim. Saçlarımı salık bıraktım parfüm şişesini alayım derken masada ki çoğu şeyi yere düşürmüştüm. Olsun ya canım sağ olsun.
Ulan sanki adama evlilik teklifi edeceğim, nedir bu heyecan anlamadım!

Aşağıya indim ve masayı kontrol ettim.

Herşey iyiydi.

sandalyeyi çekip oturdum ve beklemeye başladım. Heyecandan ayağa kalktım ve volta atmaya başladım. İşlerin ters gitmesini istemiyordum.

Kapı açılınca ve Baran karşımda belirince kalbim yerinden çıkacak derecede atmaya başlamıştı.

Salon karanlıktı ve sadece mumlar sayesinde yüzünü görüyordum.

Şu an donmuş bir şekilde bana bakıyordu. Eline ki bilgisayar dosyasını yere bıraktı ve kapıyı kapatıp bana doğru yaklaştı. Tam önümde durunca gözlerini gözlerimden ayırmadı.

"İyi ki doğmuşsun. İyi ki benimlesin."

Tebessüm edip Dudağına bir busecik bıraktım. Kaşları yukarı kalktı ve etrafta gezdirdi gözlerini.  Üzerinde ki ceketi çıkarttım ve sandalyenin üzerine düzgünce koydum.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin