-20-

8.3K 406 24
                                    

"Ya anne hadi patlatma insanı,"  derken ayağa kalkmış bir sağa bir sola dönüyordum.
İstanbulda ki benim için yaptırılan ev bitmiş ve annemin evin fotoğrafını göstermesini bekliyorum.

"Al bak,"diyerek elime verdi telefonunu.

Wow!

"Anne bu harika ötesi bir şey,"dedim ağzımdan salyalar akacak şekle girerken. Bu muhteşem ya!

"Ygs'den sonra Istanbul'a gidiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ygs'den sonra Istanbul'a gidiyoruz. İç dekorasyonunu yapmak için, hem de senin sınavların için. 1 ay falan sürer ona göre,"deyince çığlık atıp, annemin boynuna atladım.
"Anne çok mutluyum,"dedim anneme hâlâ sım sıkı sarılırken.
"Kuzum benim," saçımdan öptü ve geri çekilip, çantasını aldı.
"Hadi ben işe gidiyorum. Seni seviyorum,"

Ya Allah'ım muhteşem!

1 HAFTA SONRA...

"Yaparsın güzelim sakin ol,"diyerek teselli de bulunan Baran'a bakmadan, titreyen ayağımı durdurdum.

"Baran..Dua et n'olur korkuyorum,"dedim tekrardan test kitabımı açarken.

"Ederim güzelim ama," test kitabımı elimden aldı.
"Aklını son dakika da karıştırma. Gireceksin ve yapıp çıkacaksın. Sana inanıyorum," yanağımı öptü.

Saatime baktığım sırada aniden kalktım.
"Çok az kaldı ben gidiyorum,"deyip yürümeye başladım.

"Yaparsın,"diye arkamdan bağırınca,

"İnşallah,"diyerek bende bağırdım ve okula girdim.

~•~•~•

Son kez kağıdımı kontrol ettim ve görevli öğretmene verip, dışarıya attım kendimi.
Okuldan çıkınca uyumaya meyilli Baran'ı görünce sessizce yanına gittim.

"Caanım,"dedim kolunu dürterken.

Birden gözlerini açtı.
"Hah nasıl geçti? Ne zaman çıktın?"

Gülümsedim. "Çok güzel geçti bir tanem de sen burda uyudun mu?"

"Kestirdim sadece,"deyip ayağa kalktı ve elini omzuma atıp, yürümeye başladık.

"Kaç tanesinden emin değilsin?"

"Bilmiyorum... iki şık arasında kaldığım çok vardı."

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin