-43-

4.7K 171 14
                                    

•••• İYİ
OKUMALAR••••



Oğuzhanla uzun zamandır görüşmediğim aklıma gelince onu aramıştım bugün. Olan biteni anlatmıştım. Onun da buralarda görünmemesinin nedeni, Istanbul da olmasıymış. Kardeşi rahatsızlanınca Istanbul'a gitmiş. Derin'in de benimle geleceğini söyledim ve orda ki resim üzerine kurulan bir üniversiteye kaydını yaptırmasını rica etmiştim. Bütün bilgileri de verince işimiz tamamdı. Artık gerçekten Derin'le hayallerimiz gerçekleşiyordu. Mutluydum, mutluyduk.

"Melina!"

Telefonu yastığın altına sıkıştırdım ve sahte bir şekilde gülümsedim.

Evet, şu an Baran'ın evindeydim. Derin yoktu çünkü Ardayla birlikte alışverişe gitmişlerdi. Derin, Ardayı sevmeye başlamıştı ve bu beni mutlu ediyordu. Şimdi ise Baranla birlikte oturmuş dizi izliyorduk. Daha doğrusu o benim dizimi açmıyordu.

"Canım?"

Kaşlarını kaldırdı.
"Ne yapıyorsun sen o telefonda?"

Tekli koltuktan kalktı ve yanıma geldi. Kaşlarını çatmış üstten üstten bana bakmaya başlayınca, Elini tuttum. "Azrail gibi başımda dikilme." Onu yanıma oturturunca gülümsedim ve başımı göğüsüne koydum. O da vakit kaybetmeden saçlarımla oynamaya başladı.

Gözlerim televizyona gidince kaşlarımı çattım.

Maç?

Ciddi miydi?

Nefret ederim.

Tatlı dille söylenmeye başladım. "Hayatım dizi mi açar mısın rica etsem?"

Kafamı kaldırdım ve yüzüne şirince baktım. Gülümsedi ve elini bacağıma götürdü. Anlamsızca ona bakarken,
Eşofmanımı aniden yukarı çekti ve elini dizime koydu.

"Açtım güzelim."

İşte o an, Bir kusma isteği geldi.

Bu soğuk espiriyle ölebilirdim.

Kaşlarımı çatarak güldüm. "Saçmalama istersen." Gülümsemesi genişledi.
"Saç malanmaz mavişim,taranır."

Allah kahretsin, kimden öğrenmişti bu soğuk esprileri?

Ayağa kalktım ve işaret parmağımla kapıyı gösterdim.

"Evi terk et, Baran!"

Bir kahkaha koptu dudaklarından. Bense, kendimden geçtim. Bu gülüş... dünyanın en güzel gülüşü olabilirdi. Her şeyden kıskanılabilecek bir gülüşü vardı. Ben ne yaptımda bu gülüşü görmeyi hak ettim diye düşündüm? Kelimeler kifayetsiz kalır. Gerçekten. Abartmıyorum. O çok, güzel gülüyordu.

"Beni fazla inceliyorsun."

Baran'ın söylediği bu cümleyle kendime geldim ve işaret parmağımı indirdim.

SON BAKIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin