Selammm! Çok gecikti biliyorum ama fırsat yakalayamadım düzenleyip atmaya. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.💕
Vote ve yorum bekliyorum sizden gençler😂
Baran duyduğu gerçekle hiç bir şey demeden odayı terk etmişti.
Neye üzüleceğimi şaşırmıştım.
Odamda volta atarken tırnaklarımı kemirmeyi de ihmal etmiyordum.
Söylememeliydim. Neden söyledim ki? Her şeyi başa sardım. Yaraları kapanmaya yüz tutmuşken, tekrardan kanattım. Düşüncesizin tekiyim!
3 gün sonra ameliyatım vardı. Bu çok riskli bir durum... o masadan kalkamama gibi bir durumum da var.
Bu gerçeği de biliyordu.
Hak veriyordum Baran'a. Bu gerçeği taşımak fazla zor. Ama her hikaye mutlu sonla bitmez ki...
Yaşamalı... Ben yaşayamasam da o, yaşamalı. Bir çocuğu olmalı... En az benim Baran'ı sevdiğim kadar seven bir eşi olmalı...
O mutluysa ben de mutluyumdur.
Kapı açılınca arkamı döndüm.
"Amca" dedim şaşkınlıkla.
"Fıstığım," yanıma geldi ve sarıldı.
"Nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?"
Yatağa oturduk ve amcamın diyeceklerini bekledim.
"İstanbul'a götüreceğim seni." Deyince kaşlarımı çattım.
"Neden amca?"
"Orda çok iyi doktorlar var. Hem riski azaltıyorlar."
Gülümsedim.
"Gerek yok amcam. Öleceğim varsa Almanya'ya götürsen de ölürüm. Hayırlısı neyse o olur. Önüne geçemeyiz. Ben burda memleketimde sevdiklerimle son zamanlarımı geçireceğim. Olursa olur. Olmazsa hakkınızı helal edersiniz."
Amcam dolan gözlerini sildi.
"Olumlu düşün lütfen."
Kafamı salladım ve sarıldım.
~•~•~•
Baran'ı 50. Kez arayışımın sonucu gene olumsuzdu. Korkuyordum. 1 gün oldu hâlâ cevap gelmiyordu. Sıkıntıyla nefes verip yataktan kalktım. Hayır yani, olmuyor böyle. Benim onu bulmam gerekiyordu.
Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım ve açık bıraktım.
Odadan çıktım ve spor ayakkabılarımı giydim. Askılıkta ki sırt çantamı da aldıktan sonra evden çıktım.
Bir taksi durdurdum ve sürmesini söyledim.
5 dakika sonunda gelmiştim. Parayı ödedim ve taksiden indim. Korkak adımlarla cafeye attım kendimi.
Burdaydı...
Arkası dönüktü ve gene içiyordu.
Aynı şarkı...
Etrafa baktığımda gene boş olduğunu gördüm.
Omuzlarımı dikleştirdim ve hızlıca yanına gittim. Gözleri önünde ki rakı bardağındayken, karşısına oturmamla gözleri beni bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Teen Fiction- Ve kadın, kül olacağını bile bile ateşe sevdalandı- Çocukken dinlediğimiz masalları hepimiz hatırlarız. Kül kedisi ayakkabıyı giyer, kurbağa prense dönüşür, uyuyan güzel bir öpücükle uyanır. Sonra sonsuzsa kadar mutlu yaşarlar.. Peri masalları ha...