YAZARDAN NOT: Merhaba pek sevgili rakunlarım! Geçen hafta bölüm gelmediğinden gerçekten üzgünüm. Bilgisayara erişimim hiç yok (galiba bilgisayar sahibi olamadan öleceğim) ne yazık ki. Ve akşamın bir saatine kadar da kütüphanede kalmaktan şaşı oldum. Bu yüzden geçen hafta bölüm yetiştiremedim ne yazık ki.
Pazartesinden itibaren gece 10'a kadar kütüphanede kalmaya başlayacağımdan haftaya ve ondan sonraki birkaç haftaya bölüm gelişi nasıl olur bilmiyorum ama elimden geldiğince yazmaya çalışacağım.
Umarım bölümü seversiniz, keyifli okumalar. Oy ve yorumlarınızı unutmayın lütfen ^-^ *emojisiz yazar emojisi*
14 Mayıs 2017/ Ankara
Ankara'nın yeni büyük fuar alanına geldiğimizde Bulut
"Sınırımız ne kadardı Devrim?" dedi etrafındaki motorlardan gözünü alamayarak.
"Bir sınır belirtmediler ama çok da uçmasak iyi olur bence." dedim ben de etrafımdaki motorların her birine bakma çabası içerisinde.
Motor fuarına katılım çok fazla olduğundan kalabalık canımı sıksa da Türkiye'de normal şartlar altında satışı olmayan motorların bile fuarda yer alıyor oluşu mutluluk konusuydu.
"Buradan bir motor alabilmek için bir yıldır babam ne dediyse yaptım." dedi Alpaslan büyülenmiş bir şekilde etrafına bakarak.
"Sanki benimki ben motor isteyince bütün paralarını üzerime fırlattı." dedi Deniz gözlerini devirerek.
"Bence siz motor alma işini sonraya bırakın." dedim ciddi bir biçimde.
"Bize bir buçuk yıldır boşuna motor kullanmayı öğretmiyorsunuz herhalde!" dedi Deniz gözlerini devirerek.
"Fuarda Lightning'in de olduğunu duydum, nerede acaba?" dedi Bulut etrafına bakınarak.
"Bence ayrılalım ve iki saat sonra burada buluşalım, ne dersiniz?" dedim Yamaha'nın olduğu tarafa bakarak.
"Tamamdır. Yan tarafta motor aksesuarları ile ilgili standlar da açmışlar, bence oraya da bir gözatın." dedi Can.
"Her neyse ben Lightning'i buldum, iki saat sonra buradayım." dedi Bulut ve resmen koşarak Lightning'in olduğu tarafa doğru gitti.
"Dağılalım öyleyse." diyerek hepimiz farklı taraflara dağıldık.
Ben ilk motorumu Yamaha'dan aldığım için bende yeri her zaman ayrı olan bir markaydı.
Standa yaklaştığımda gözüme ilk çarpan YZF serisinden bir motor olmuştu. Eğer yanılmıyorsam YZF R1 olmalıydı.
"Günlük kullanım için size daha rahat motorlarımızdan önerebiliriz, fiyatları oldukça uygun olan scooterlarımız var, özellikle bayanların tercih ettiği Delight modelimize bakmak ister misiniz?" dedi görevli gülümseyerek.
"Hayır, teşekkürler. Bugün Yamaha'dan bir motor almayı düşünmüyorum, yalnızca ilk motorum Yamaha olduğundan bakmadan geçemedim." dedim gülümseyerek.
"Diğer bütün markalarla yarışabilecek kadar iyi modellerimiz var, siz nasıl bir şey düşünmüştünüz?" dedi görevli biraz tepeden bakarak.
"Hızlı bir şeyler düşünmüştüm." dedim gülümsemeye devam ederek.
"Bu baktığınız motor gayet hızlıdır ancak sizin için fazla hızlı olabileceğinden başka şeyler önermiştim." dedi görevli.
"Son motorum Honda Blackbird'tü. Bence YZF R1'in altından kalkabilirim." dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...