YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlar'ım!!!! Çoook uzun bir zaman sonra tekrar buluşuyoruz sonunda! Şimdi öncelikle sizlere bir açıklama yapmadan ortadan kaybolduğum için oldukça üzgünüm.
Bunun sebebi Wattpad'den artık HİÇBİR bildirimi almıyor olmam. Normalde yapılan her yorumun ve bana atılan her mesajın bana mail olarak gelmesi gerekiyordu ancak anlayamadığım bir nedenle artık hiçbiri gelmiyor. Tabii benim bu durumu fark etmem birkaç ayımı aldı. Bu sürede ben kimse hiçbir şey yazmıyor sanıyordum sonra bir gün tesadüfen Wattpad'e girdiğimde mesaj kutumda onlarca mesaj olduğunu fark ettim. Elimden geldiğince yanıtlasam da yeni bölüm yazamayacak bir dönemde olduğumdan herhangi bir bölüm gelemedi ne yazık ki.
Bu sene okuldaki son senem olduğundan ve okulumuz ne yazık ki öğrencilere yürüyen para olarak baktığından karantina zamanında normal zamandakilerden çok daha fazla zorladılar bizi. Kamera açtırmak ve kopyayı önlemek YÖK tarafından öğrencinin rızasına bırakıldığından kopya çekilmesini önlemek için bize soruyu okumaya yetmeyecek zaman kısıtlamaları getirdiler vs vs. çok zorlandım kısacası. Neyse aylar süren inekleme döneminden sonra mezun olmayı başardım, yaklaşık on gün önce son sınavıma girdim ve çok şükür bütün derslerimden geçtim. Bütlere dersi kalan arkadaşlarıma bilgi ve not açısından destek olabilmek adına hala ders çalışsam da eskisi kadar yoğun çalışmıyorum o yüzden buraya dönebildim.
Her neyse sizleri daha fazla açıklamalara boğmak istemiyorum, artık geri döndüğüme göre sonraki bölümlerde ya da yorumlarda görüşebiliriz ^-^
Bu arada mesajlarını görmediğim için bana tatlı serzenişlerde bulunan okuyucularım olmuş ama hala bildirim almadığımdan hiçbirinizin mesajı bana bildirim olarak gelmiyor. Bana en hızlı ulaşabileceğiniz mecra şimdilik Instagram. Profilimde Instagram hesabım var, oradan mesaj atarsanız bana ulaşmanızın en kısa yolu bu olacaktır. Ben cevap için beklerim diyorsanız elbette buradan da mesaj atabilirsiniz, gördüğüm anda cevap atarım ^-^
Sizleri çok çok pek çok seviyorum. Hepinize keyifli okumalar diliyorum ^-^ Bu arada bir sonraki bölümü bu bölümün yayım tarihinden itibaren bir hafta içerisinde atarım, artık gecikmiş bölümlere son!
*Bu kez ciddili bir şekilde lafı bitiren ve sizleri yeni bölümle baş başa bırakan yazar emojisi*
Can'ın koçluğu yüzünden Orman hiç olmadığı kadar zor günler geçiriyor gibiydi. Çocuk bir ay içerisinde birkaç kilo vermiş, mutluluğunu ve yaşam enerjisini kaybetmişti.
Ancak buna rağmen Orman'ın kuyruğunu dik tutmaya devam ettiğinin de farkındaydım. Can'ın söylediği her şeyi yapıyor, onun kışkırtmalarına rağmen öfkeli davranmamaya çalışıyordu ve itiraf etmem gerekirse bu konuda da hayli başarılı gibiydi. Her ne kadar Orman'ın sırf bu başarısından ötürü bile onu Can'dan kurtarmak ve hatta belki de kendim eğitmek istesem bile eğer tek bir üye bile onu kabul etmezse tam üye olamayacağı gerçeği yüzünden onu Can'a katlanmak zorunda bırakıyordum. Aksi halde onu kabul etmeyecek tek üye zaten Can olacaktı şüphesiz.
Doğrusu Can benim kadar iyi bir hocaydı kuşkusuz, o yüzden eğer Orman'ı kabullenmeyi başarırsa onu çok çok iyi eğiteceğinden bir kuşkum da yoktu. Ama sorun kabullenme meselesindeydi ve kabullenmesini sağlamanın tek yolu da onların olabildiğince bir arada olmasını sağlamak ve bir mucize olmasını dilemekti.
Faruk ise Deniz'le geçirdiği ilk iki hafta hayatının şokunu yaşıyor gibi gözükse de sonunda işler onun için daha iyiye gitmeye başlamış gibiydi. Bu işin sonunda akıl sağlığının hala yerinde olup olmayacağı meçhul olsa da şimdilik keyfi yerinde gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...