YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlar'ım! Yeni bölüme hoş geldiniz.
Uzun zamandır beklenen bölüm sonunda geldi! Maalesef sınavlarımdan birinden kaldığım için sizlere dönme sürem istemsizce uzadı ancak işte buradayım.
Umarım bölümü beğenirsiniz ^-^
Oy ve yorumlarınızı unutmayın lütfen.
Sizleri seviyor ve Rakunluyorum!
Önümde duran yamaya baktım, Filthy Few yaması.
Masadaki herkeste derin bir sessizlik oluşmuştu. Elbette hepimizin bildiği bir gerçekti ancak bilmek ve somut bir şekilde görmek arasında fark vardı.
Filthy Few yamasını alıp cebime koydum ve
"Bunu erken verdiğin iyi oldu. Tura çıkmadan önce bunu da yeleğime diktiririm." dedim.
Can da benim gibi yamayı alıp cebine koysa da o sessiz kalmıştı.
En azından artık %1 yamama yakışacak bir yamam vardı. Filthy Few, nam-ı diğer kulüp için cinayet işlemiş kişi.
"Orman! Faruk!" diye seslendi Bulaşık bu garip sessizliğin daha fazla uzamasına izin vermeden.
Her ikisi de kısa süre içerisinde kapıyı vurarak içeri girdiklerinde kendimi toparlayarak
"Kararınızı verdiniz mi?" dedim.
"Evet. Ben kalacağım." dedi Orman kendinden emin bir biçimde.
"Ben de öyle." dedi Faruk.
Faruk her ne kadar hala gördüklerinin etkisinde gibi dursa da en azından tereddüt etmiyor gibi gözüküyordu.
"Güzel. Öyleyse bugün yapılacak son şeye geçelim." dedim Alpaslan'a dönerek.
"Öyleyse hepimiz bahçeye çıkalım." dedi Alpaslan ayağa kalkarak.
Hep birlikte bahçeye çıktığımızda Alpaslan evin yan duvarının yanında duran, göze pek çarpmayan bir motoru alıp getirdi. Orhan'ın bugün getirdiği motoru henüz Faruk'a verecek zaman olmamıştı anlaşılan.
"Faruk, artık eğitimini bu motor ile göreceksin. Bugünden itibaren daha üst bir motora geçene kadar bu motor senin." dedim.
Faruk o kadar şaşırmıştı ki dili tutulmuştu.
"Ben- ben bunu nasıl kabul edebilirim bilmiyorum." dedi sonunda sesi titreyerek.
"Ben bir çaylakken bana da motor vermişlerdi, dert etme." dedi Rüzgar gülümseyerek, ardından devam etti.
"Aslına bakarsan şu an kullandığım motor da kulüp tarafından karşılandı. Elbette ben de ileride ödeyeceğim."
Faruk bunun üzerine çok daha rahatlamış dursa da sevincini gizleyemiyordu.
"Çok çok teşekkür ederim!" dedi sonunda mutlulukla.
"Sorun değil. Çıkacağımız tura siz de askıda üyeler olarak katılacaksınız. Orman, motorun iyi durumda, bakımını düzenli yapmayı unutma. Ve elbette Faruk sen de motorunun bakımlarını düzenli yapmalısın." dedim ve devam ettim.
"Öyleyse hep beraber bir sürüşe çıkalım mı?"
Sonunda her birimiz motorlarımıza bindik ve kontakları çevirdik. Dokuz adet Harley Davidson'ın gürlemesine birkaç sokak ötedeki köpekler havlayarak cevap verirken hep beraber yola çıktık. Kısa bir turdan sonra herkes kendi evlerine dağılmaya başladı. Bense Faruk'a beni takip etmesini işaret ederek Alpaslan ve Deniz'in arkasından gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...