YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlar'ım! Yeni bölüme hepiniz hoş geldiniz ^-^ Geçmiş olsun dilekleriniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim, siz en iyi okuyucularsınız! *Hastalıktan bir miktar kurtulmanın enerjisiyle sonuna kadar sevgi ile dolmuş yazar emojisi*
Beni içinizde biraz tanıyanlar varsa hasta olduğum zamanlar konuşmaya meyilli olduğumu bilirler, yani konuşabilecek kadar enerjim varsa. *Tehlike çanları sizler için tam bu noktada çalmaya başladı*
Bu bölümümüz, her birinizin de bildiğini umarak, maratonumuzun son bölümü oluyor. Sekiz bölüm benim için çok çabuk geçti, her ne kadar yazmak için kendimi birkaç gün odama hapsetmiş olsam da. Ben çok zevk alarak yazdım ve sizlerin de yorumlarınızı büyük bir zevkle okudum. Bir başka maraton olursa o zamana kadar yine belirsiz düzenimize dönüyoruz. Şaka şaka yine on günü geçirmemeye çalışarak bölümleri atacağım, tahminen nisan ayının başına kadar. Sonrasında haziranın ikinci haftasına kadar benden haber alamazsınız büyük ihtimalle, malum son sınıfım ve mezun olma derdi filan... Ama şimdilik o tarihe daha var, ben sizlere tekrar hatırlatırım ileride.
Şimdi sizlere verecek başka bir haberim daha var, artık Rakunlar'ın finaline yaklaştığımızı söyleyebilirim. Hiçbir kitabımı bu kadar uzun yazmamıştım. Muhtemelen şu an kitap olarak basılmış olsa bin sayfanın üzerinde bir sayfa sayısı olurdu.
Kaç bölüm sonra final olur bilemiyorum, şu sıralar geleceğimle ilgili herhangi bir şeyi bilemediğim gibi. Ama hiçbir şekilde 101. bölüm olmaz, eğer kurguyu bozmazsa 100. bölüme kadar ilerlemeyi düşünüyorum ama işler artık kabak tadı verecek gibi olursa daha erken de final olabilir.
Burada Apollon'un Tuşu'nu okuyanlar varsa, onun finali de yaklaşmakta, onu kitaptan ayrıca duyuracağım.
Bütün kitaplarımın finallerinin yaklaşmasının nedeni tahmin edebileceğiniz üzere artık Wattpad hayatımın sonuna yaklaşmam. Bu sene, inşallah mezun olabilirsem (buraya birkaç milyon tane dua edebilirsek süper olur) hakimlik savcılık sınavına gireceğim. Ve sınava hazırlanmak için yalnızca beş ayım olacağından bu beş aylık sürede buraya yazamam. Sonrasında ise umarım kazanırsam bir hakim ya da daha çok istediğim versiyonuyla savcı adayı olarak buraya yazmamın pek doğru olacağını sanmıyorum. O yüzden Wattpad'den yavaş yavaş çekiliyorum diyebilirim.
Gelecek neler getirir elbette bilemiyorum. Avukatlığı da bir o kadar fazla istiyorum. Belki sınavdan vazgeçerim, belki girer kazanamam ya da belki bir süre savcılık yaptıktan sonra avukatlığa dönerim bilmiyorum. Ama her ne olacaksa bunun yakın bir gelecekte belli olma şansı olmadığından Wattpad devri benim için kapanıyor.
Umarım ileride gerçekten güzel kitaplar yazabilir ve sizlerle yüz yüze tanışma fırsatına sahip olabilirim. Eğer öyle bir gün gelirse Rakunlar hakkında da sizlerle sohbet etmek isterim ^-^
Ama lafı bu kadar uzatmak da biraz fazla oldu *yazar bu noktada kendi gevezeliğine sinirlenmiştir*
Sizleri seviyorum. Maraton boyunca yaptığınız birbirinden güzel yorumlar için sonsuz teşekkürler. Keyifli okumalar diliyorum. Oy ve yorumlarınızı unutmayın lütfen ^-^
"Bizi rahat bıraktılar. Bunun nasıl bir anlamı olabilir ki?" dedi Alpaslan sesli düşünerek.
Ancak ben anlamıştım.
"Bulmuş, Devrim cevabı bulmuş." dedim ve devam ettim.
"Bizi bu zamana kadar tek bir grup rahat bıraktı."
"Sizi rahat bırakan oldu mu ki?" dedi Ateş.
Ancak Bulaşık ve Alpaslan da cevabı bulmuştu. Üçümüz bir ağızdan cevabı verdik:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...