YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlarım! Yeni bölüme hoş geldiniz! Öncelikle iki aydır ortalıkta olmadığımdan dolayı özür diliyorum, her ne kadar bu yaz tatile odaklanacağımı daha önce duyursam da arayı bu kadar açacağımı ben de tahmin edememiştim.
Eh, artık geri döndüğüme göre sizlerle yorumlarda bol bol buluşmak için sabırsızlanıyorum.
Bu kadar aradan sonra lafı daha fazla uzatıp sizi bölümden daha fazla alıkoymayayım.
Oy ve yorumlarınızı unutmayın lütfen. Sizleri seviyorum <3 Keyifli okumalar *en geri döneninden yazar emojisi*
Turun kalanı neyse ki olaysız geçtiğinden yorgun ancak sağ salim varabilmiştik Ankara'ya. Ankara'ya varır varmaz herkese bir günlük izin vermiştim ve işte şimdi bir günlük dinlenmenin ardından kulüp masasının etrafında toplanmıştık.
Büyük turumuzu başarıyla atlatıp Ankara'ya vardığımızda birçok insan tarafından coşkuyla karşılanmıştık.
Bütün şehirleri mutlu etmeye çalışsak da Ankara, bizim şehrimiz olduğundan bizim için yeri daha ayrıydı elbette.
"Devrim." dedi Rüzgar beni şu ana döndürerek.
"Evet?" dedim.
"İznin olursa konuşmaya ben başlamak istiyorum." dedi Rüzgar gülümseyerek.
"Elbette." dedim ve elimi devam et der gibi Rüzgar'a doğru uzattım.
"Bu zamana kadar her zaman insanlar arasındaki izlenimimiz iyi olsa da söylemeden edemeyeceğim ki şu an en iyisi. Her zaman insanlar güçlü bir kulüp olduğumuzu biliyordu, kurulduğumuz günlerde Devrim'in dünyanın en zorlu yarışlarından birisini kazanmasında, Koray'ın İstanbul'daki yarışlarda önce sakinliğini koruyup sonrasında gücünü sergilemesinde, Sürü ve Cehennem Kurtları ile olan olaylarda, hepsinde güçlü bir kulüp olduğumuz biliniyordu. Ancak özellikle Cehennem Kurtları ile olanlardan sonra insanlar bizi iyice güçlü görseler de biraz da acımasız görmeye başlamışlardı.
"Ama turumuzda sergilediğimiz tavır, bu işleri tersine çevirdi. Yalnızca bizden de değil tüm motor kulüplerinden böyle bir davranış görmeyen insanlar bizim kimsesiz çocuklara bisiklet hediye etmemizden gerçekten çok etkilendiler. Bu inanılmaz değişim gerçekten imajımızı çok etkiledi." dedi Rüzgar gülümseyerek.
"Eğer bittiyse?" dedi Alpaslan Rüzgar'a bakarak.
Rüzgar onaylar biçimde başını sallayınca sözü Alpaslan devraldı.
"Evet, imajımız çok etkilendi, ne yazık ki." dedi Alpaslan sıkıntıyla iç geçirerek.
"Tamam, anlıyorum. Uzun zamandır kötüyüz. Adam öldürüyoruz, sürekli deri çizmelerle dolaşıp kardeşlerimizin g*tünü kolluyoruz filan ama iyiliğe de bu kadar karşı olman..." dedi Deniz başını iki yana sallayarak.
Herkes kahkaha atarken Deniz ciddiyetle devam etti.
"Siz gülün tabii, günün sonunda onunla aynı evde uyuyan kim?"
Herkes gülüşmelerini bitirdikten sonra yüzümden hala silinmemiş olan gülümseme ile Alpaslan'a dönüp
"Kulübe katılmak isteyen çok mu kişi var?" dedim.
Alpaslan büyük bir şaşkınlıkla bana bakarak
"Sen nereden biliyorsun?" dedi.
"Eh," dedim "Tahmin etmek zor değildi." ardından devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...