YAZARDAN NOT: Bakın ne kadar çabuk döndüüm *bölümü tahmin ettiğinden erken yazınca hayli şımaran yazar emojisi*
Efenim bu hafta söyleyeceğim pek bir şey yok. Yalnızca şimdiden Cumhuriyet Bayramınızı kutlamak istiyorum! Cumhuriyetimizin yeni yaşı kutlu olsun! Unutmayalım ki Cumhuriyet bizi koruyan en büyük güçken korunmaya bir çocuk kadar da muhtaçtır.
Her birimizin Cumhuriyetimizi koruyarak Atatürk'ün açtığı yolda sonsuza kadar yürüyeceğimizi umuyorum *en umutlusundan yazar emojisi*
Bu arada bölümün adıyla Cumhuriyet Bayramımızın herhangi bir alakası yoktur. Biraz önce fark ettiğim bir tesadüf oldu, zaten okuyunca siz de hiçbir alakası olmadığını anlayacaksınız ^-^
Cumhuriyetle kalın efendim, keyifli okumalar ^-^
Sonunda kararımı vererek
"Bulaşık, Kafa Parlatan'a ulaş. Onu askıda üye olarak kulübe kabul edeceğiz." dedim.
"Tamamdır, onu öneren kişi olarak sorumluluğunu alacağım." dedi Bulaşık.
Bulaşık, Kafa Parlatan'dan beş yaş kadar küçük olmasına rağmen böyle bir şey söylemesi her ne kadar bir miktar tuhaf olsa da kulübümüzde yaşın pek de önemli olmadığı zaten uzun zaman önce kanıtlanmıştı.
"Cehennem Kurtları'ndan gelecek diğer üyeler için ne yapmayı düşünüyorsun?" dedi Bulaşık.
"Şimdilik hiçbiri kabul edilmeyecek. Kafa Parlatan en azından tam üyeliğini kazanana kadar başka bir Cehennem Kurtları üyesi istemiyorum." dedim ve devam ettim.
"Ardından başvuran kişinin kendi özelliklerine göre belki bir gözden geçirme yapabiliriz."
"Peki ya diğer ikisi için ne yapacağız?" dedi Cenk.
"Onları da kabul edeceğiz." dedim ve sıkıntıyla iç geçirerek devam ettim.
"Biliyorum, bu biraz riskli. Ancak daha acil sorunlarımız varken ufak bir risk almalıyız. Hem onlarla birlikte askıda üyelik yapacak olan Kafa Parlatan'ın işlere göz kulak olabileceğini düşünüyorum. Eğer onlarda herhangi şüpheli bir şey görecek olursa direkt bize gelir ve böylece erkenden duruma uyanırız." dedim ve devam ettim.
"Ancak şu an reşit olan ve kulüp için her şeyini verebilecek kişilere ihtiyacımız var."
"Ben onların geçmişini de olabildiğince araştırmaya çalışacağım." dedi Bulaşık ve devam etti.
"Ama şimdilik önceliğim tehlikeli kişileri araştırmak."
"Tamamdır. Kulüpte tam üye olan herkesin aldığımız bu kararlar konusunda bilgilendirilmesini istiyorum, Cenk bu iş sende. Herkes durumu bilecek ve askıda üyelerin yanında hiçbir önemli konu, geçmişte yaşanmış olması ya da gelecekte yaşanacak olması fark etmeksizin, konuşulmayacak." dedim.
Cenk
"Tamamdır, herkesi bilgilendiririm." dedi.
"Ayrıca Orman ve Faruk'u da bu konu hakkında uyarmalıyız ancak o işi ben hallederim." dedim, zaten onları uyarmam gereken başka bir konu daha vardı.
"Ayrıca olası bir kavga durumunda her şeyi kalıbına uygun yaptığımız konusunda yeni askıda üyelerin bir şüphesi olmamalı. Kavgaya gireceksek zorunda olmalıyız, birine zarar vereceksek meşru müdafaa olmalı. Polisle bağlantımız gün yüzüne çıkmayacak. Ayrıca olası düşmanlarımız konusunda Orman ve Faruk'u bilgilendirirken Eftelya ve Boran'ı bilgilendirmeyeceğiz." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...