YAZARDAN NOT: Merhabalar efendim, bu haftaki bölüme hoş geldiniz. Aslında sizlere küstüğümden bu bölümü yayımlamamayı düşünsem de dedim söz verdim, habersiz yayımlamamak olmaz.
Bölümlere gelen yorum sayısı bu kadar az olduğundan insanın yazası da gelmiyor. Yine de işte yeni bölüm. *küs olduğundan sevgi sözcükleri kullanmayı reddeden yazar emojisi*
Haftaya yorumlar az olursa bölümü geciktirebilirim, şimdiden haberiniz olsun. Derslerimden ve Unutulmuş Türkiye'nin ikinci kitabından çaldığım zamanlarda yazıyorum Rakunlar'ı. Bana çalmam için sebep verin yani *-*
Bu hafta da kontrol için zamanım olmadı, hatam varsa özür dilerim.
Keyifli okumalar. Oy ve yorumları unutmayınız efendim.
Küs olduğumdan sizleri Rakunlamayacağım.
Hakan, Rüzgar ve motoruyla geri döndüğünde Can ve Orhan motorun on bin lira olan fiyatında anlaşmaya varmış, dahası alışverişi tamamlamışlardı.
Hakan Rüzgar'ın motorunu hızlıca kontrol ettikten sonra
"Üç güne hallederiz. Ama parçaları maliyeti fazla olabilir." dedi.
"Gerek yok, sizde kalsın. Tamir ettikten sonra da satabilirsiniz." dedi Can ve Rüzgar'a dönüp
"Rüzgar, işte yeni motorun." dedi dükkanın ortasında duran motoru göstererek.
Onlar konuşurken aklıma gelen şeyle Orhan'a dönüp
"Sizden birkaç motor istesek getirtebilir misiniz?" dedim.
"Sıfır mı?" dedi Orhan.
"Evet." dedim.
"Bize fabrika satış fiyatını uygulamıyorlar. Diğer mağazalardan almanız daha uygun olur o yüzden." dedi Orhan.
"İşin aslı biz bir motor kulübüyüz ve motorlarımızı yeni alacağız. Motorlarımızı aldıktan sonra tamirleriyle, genel bakımlarıyla siz ilgilenirsiniz. Biz ve gelecekteki üyelerimiz de size gelir. Ama başka kulüplerden kimseyle görüşemez ve motorlarıyla da ilgilenemezsiniz. Bunu kabul ederseniz sizi diğer iki tamirhaneye karşı da koruruz." dedim.
Orhan bir süre teklifin büyüklüğü karşısında afallayarak tepki veremese de sonunda kardeşine dönüp baktı.
İkiz kardeşi başını sallayarak onu onaylayınca Orhan
"Elbette böyle bir şeyi kabul ederiz ama neden bizi seçiyorsunuz ki bunun için? Kulüp tamirhaneleri çok özel bir şeydir, bunu her tamirhane ister." dedi.
"Bir şeylerin kıymetini bilen kişilere ihtiyacımız var. Bizi alaşağı etmek için bekleyen çok güçlü kulüpler var ve tabiri caizse dini imanı para olmuş tamircilere motorlarımızı emanet edemeyiz. Bu bize zarar vermenin en kolay yöntemi olurdu çünkü." dedim.
"İşinizi hak yemeden yapmaya çalışıyor ve düzgün bir iş de çıkarıyorsunuz. Yani sizden fazlasına ihtiyacımız da yok." dedi Alpaslan.
"Eh, eğer anlaştıysak sizlere istediğimiz motorların listesini bırakıyorum. Normal bayilerden daha pahalıya alacağımızın farkındayız, kârınızdan kısmadan fiyatlandırın. Motorlar geldiğinde tekrar konuşuruz." dedim ve listeyi bıraktım.
Orhan listeyi her motorda istemsizce sesini daha da yükselterek okudu.
"Harley Davidson Soft Tail, Harley Davidson Roadster, Harley Davidson Night Rod-V Special, Harley Davidson V-Rod Muscle, Harley Davidson Low Rider S ve Harley Davidson Breakout."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...