26. Bölüm •Görünmez Mike

3.4K 471 368
                                    

YAZARDAN NOT: Merhaba Rakunlarım! Yeni bölüme hoş geldiniz. Öncelikle bahsetmek istediğim birkaç durum var.

İlk olarak bu kadar ara vermek istemezdim ama ne yazık ki sabah yediden gece on ikiye kadar okulda olunca yazmak için fırsat bulamadım haliyle. Sınavlarım da bir hafta kadar önce bittiğinden yeni bölümü ancak bu zamana hazırlayabildim. Sürekli güncelleme yaparak Wattpad'i salt okunur modda bırakarak yazmama engel olan Wattpad'in de bu duruma katkıları oldu tabii.

Bu zorunluluktan verdiğim arada Wattpad'de geçirdiğim dört yılın ardından beni hiç şaşırtmayan bazı mesajlar da aldım elbette. 

Arkadaşlar şunu söylemeliyim ki benim bu bölümü buraya yazmam da ya da Wattpad'de bir kitap yazmakta en ufak bir kazancım yok. Bugüne kadar basılı ya da basılı olmayan hiçbir kitabımdan bir kazanç elde etmedim. Buraya yazmayı duygusal açıdan istiyorum ancak bu iş giderek çirkinleşecekse ben de burada daha fazla sabır göstermeyeceğim. 

Sınav haftamda bile aldığım gerek bazı çirkin mesajlar gerekse bazı emredici yorumlardan sonra hesabımı silmeme ramak kalmıştı ancak sırf diğer okurlarım için hala buradayım, kitaplarım da aynı şekilde burada.

Arkadaşlar, gidin önceki bölümlerin bir okunma sayısına bir de oy ve yorum sayısına bakın. Neden bir bölümü bile beğenmemiş bir hayalet okuyucu bana kaba bir üslupla yeni bölüm emretme yetkisini kendinde görüyor anlayabilmiş değilim.

Bazılarınıza kolay gelebilir ancak özel bir üniversitede zor bir bölümde ücretli bir öğrenciyim. Geçen sene kazandığım başarı bursunu bu senede sürdürerek en azından ailemin yükünü bir miktar azaltmaya uğraşıyorum. Benim asli görevim bu, buraya yeni bölüm yazmak değil.

Wattpad'deki kitaplarım benim hobimin bir sonucudur. Ancak insan rahatlamak için icra ettiği hobiyi böylesine bir halde bulunca inanın bana çok üzülüyor. 

İçimi dökmek için lafı biraz fazla uzattığımın farkındayım ancak bu zamana kadar bu yaptığım tek uyarı da değil. Ben burada kimsenin uşağı filan da değilim. Neden kendi sınavlarıma çalışmak yerine burada yeni bölüm yazmaya zorlandığımın ya da bunun için sorumsuz ilan edildiğimi de anlayamıyorum. Bana özelden yazan bazı kişilere sınavlarıma çalıştığımı söylediğimde (sabah 7- gece 12 arası da olduğunu söylememe rağmen) yani bir bölüm bile atmıyor musun cevabını aldım. Tabii ki gece 1'de eve geldikten sonra uyumayıp buraya bölüm atmalıydım, benim hatam.

Demem o ki bu bölümü yayımlamamın da kitaba devam etmemin tek nedeni de Rakunlarım, kuzularım diye hitap ettiğim o dünya tatlısı okurlarım. Yoksa ben kendi kendime yazıp sonra onları geliştirerek bastırmasını da bilirim ya da bastırmayıp sadece yazarak bile mutlu olabilirim. 

Ancak dediğim gibi bu konuşmaların işe yaramadığına karar verdim. Madem bazılarınıza göre yazmak benim zorunlu görevim, öyleyse ben de en azından emeğimin karşılığını almak istiyorum. 

Bu bölümden itibaren bölüm gelmesi için sınır var. Bu bölümün sınırı (başlangıç olduğu için) 110 oy ve 200 yorum. Eğer sınır iki gün içinde dolarsa iki gün sonra yeni bölüm gelecek. Yoksa dolduğu zaman gelecek. Bu iki gün durumu da yalnızca bu bölüme özgü (uzun zamandır bölüm atmadığı için telafi etmek isteyen ancak kırıldığı için bir sınır da belirlemekten geri kalmayan yazar emojisi), normalde haftada bir bölüm düzeninde devam edeceğiz. Yani normalde sınır dolarsa o zaman haftada bir bölüm gelecek.

RakunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin