YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlarım yeni bölüme hepiniz hoş geldiniz!
Hepinizin bildiği gibi okullar üç haftalığına tatil ilan edildi. Bu yüzden büyük ihtimalle bölüm yazmak için daha fazla fırsat bulacağım ama bir yandan da hakimlik savcılık sınavına çalışmaya başlayacağım için yine çok sık bölüm gelmeyecek büyük ihtimalle.
Bu arada her birinizden ricam (özellikle evinde yaşlı büyükanne-büyükbabası olanlardan) lütfen bu üç haftayı tatil olarak düşünüp dışarı çıkmayın. Virüs ortadan kaybolana kadar zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamak en iyisi. Panik de yapmayın elbette, eğer belli bir yaşın üzerinde değilseniz ya da bağışıklık sisteminizi etkileyen kronik bir rahatsızlığınız yoksa virüsün size zarar verme olasılığı yok denecek kadar az.
Her birinize sağlıklı günler diliyorum efenim. Keyifli okumalar ^-^ Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ^-^
"Ne numarası?" dedi Boran.
Sıkıntıyla nefesimi üfleyerek sandalyemde geriye yaslandım.
"Gerçekten şu an numara yapmanın seni kurtarabileceğine inanacak kadar geri zekalı mısın?" dedim ve devam ettim.
"Konuşulabilecek kadar zeka sahibi olduğunu göstermezsen o zaman bu konuşma burada bitecek."
"Ne zaman öğrendiniz?" dedi Boran sonunda.
"Benim kaza yaptığım gün. Eh, hakkını vermem gerek. Bir hayli iyi gizlendin." dedim.
"Beni hala nasıl bulamadılar?" dedi Boran bu kez.
"Bu beni de şaşırtan bir nokta." dedim ve devam ettim.
"Devletin tüm imkanlarına rağmen bazen olmayınca olmuyor demek ki."
"Neredeyiz?" dedi Boran.
"Bu soruyu cevaplamayı sonraya bırakalım." dedim.
"Beni hala arıyorlar değil mi?" dedi Boran sonunda. Her şeye rağmen Boran'ın sesinde gizlemeye çalıştığı kırılganlık beni bir miktar etkilemişti.
"Evet. Eskisi kadar canla başla olmasa da hala arıyorlar." dedim.
Boran biraz rahatlamış görünüyordu. O an fark ettiğim üzere buradan kurtulmak ya da çıkıp gitmek gibi hayalleri yoktu. Yalnızca unutulmak istemiyordu.
"Buraya girdikten sonra aktardığın bilgiler nelerdi?" dedim.
"Eh, pek bir şey bulamadım. Konuşmaların çoğunu duymama izin yoktu zaten." dedi Boran.
"Dinleme cihazı koyarak bu sorunu halletmedin mi?" dedim.
Boran başını hafifçe sallayarak
"Yani onları da buldunuz." dedi.
"Seni bulmadan çok daha önce." dedim ve devam ettim.
"Kayda değer herhangi bir bilgi elde edemediğini tahmin ediyorum. Eğer ettiysen de bunu ekibine söylememiş olmalısın ki burayı talan etmek için herhangi bir şey yapamıyorlar."
"Gördüğüm kadarıyla temizdiniz. Elbette ben de diğer bütün polisler gibi aslında temiz olmadığınızı biliyorum ama kanıt noktasında ben de bir başarı elde edemedim. Bir tam üye olmadığım sürece elde edebileceğimi de sanmıyorum." dedi Boran.
"Sonunda tam üye olmak için böyle bir fırsat elde etmiştin hem de tüh." dedim ve devam ettim.
"Bir hayli heyecanlanmış olmalısınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakunlar
ActionBaşlangıç Tarihi: 02/02/2017 *Kapak tasarımı için EnesCLK'a sonsuz teşekkürler* Dünyayı on yıllardır kasıp kavuran ancak Türkiye'de hiçbir zaman yeterince ilgi göremeyen motor kulüpleri sonunda aradıkları şansı bulmuş ve büyük bir akım yaratmışlard...