49. Bölüm •İntikam

2.2K 269 111
                                    

YAZARDAN NOT: Merhabalar Rakunlarım! Yeni bölüme hoş geldiniz. Öncelikle iki haftadır bölüm yayımlamadığım için özür dilerim, ancak ilk günden yüzer sayfa ders işleyen hocalarımızın olduğu bir seneye başladığımdan nefes alacak kadar vakit bile bulamıyorum.

Bu bölümü bile beş seferde yazıp (hatta telefondan yazmaktan nefret etmeme rağmen telefondan tamamlayıp) o şekilde yayımlayacağım.

Şimdi sizlere önemli bir uyarım var. LÜTFEN ŞİDDETE HASSASİYETİNİZ VARSA BU BÖLÜMÜ OKUMAYINIZ!

Evet, iki haftalık arayı bol aksiyonlu bir bölümle telafi edeceğimi düşünüyorum. Sizleri seviyorum. Lütfen oy ve yorumlarınızı (özellikle bu bol aksiyonlu bölümde yorumlarınızı, bol bol yorumlarınızı) unutmayınız ^-^

*Bol aksiyonlu bölümde fazlaca yorum yolu bekleyen yazar emojisi*

Keyifli okumalar ^-^


Alpaslan'ı dinledikten sonra gerginlikle arkama yaslandım ve

"Yani Kenan, yalnızca emri verenin kim olduğunu biliyor ve bu işin arka yüzünü bilmiyor ha?" dedim.

"Evet ancak Şef'in sözleri ile birleşince Kara'nın esas suçlu olduğundan neredeyse emin olabiliriz gibime geliyor." dedi Alpaslan ancak o da şüpheli gözüküyordu.

Her ikimizin de kendi düşüncelerimiz ile boğuştuğumuz kısa süreli bir sessizlikten sonra Alpaslan aniden aklına gelen bir şeyle bana dönüp

"Buraya gelmeden hemen önce Can beni aradı. Kara'nın bizim peşimize adam takacağını ve yakın zamanda da Şef ile ilgili birkaç bilgiyi ortaya çıkaracağını bir telefon konuşmasında duymuş. Yani vaktimiz giderek daralıyor." dedi.

Sessizce küfredip iki elimle başımı sıkıştırdım, bütün dünya üzerime yığılıyor gibiydi. Titanların düşüşünden sonra tüm gökyüzünü sırtında taşımakla cezalandırılmış Atlas'tan bir farkım yoktu.

Alpaslan'ın telefonu çalarak sessizliği böldü.

"Deniz arıyor." dedi Alpaslan telefonu açmadan hemen önce.

"Hoparlöre al ama benim burada olduğumu söyleme." dedim.

Alpaslan başıyla beni onaylarken telefonu açıp hemen hoparlöre aldı.

"Alpaslan?" dedi Deniz.

"Dinliyorum." dedi Alpaslan.

"Şu an Kara'nın iş yerindeyiz. Kasa'nın şifresini Rüzgar'ın yönlendirmesi ile kırdık. Bulduğumuz belgeler tetikçiyi tutanın Kara olduğunu kanıtlıyor. Adam bunları neden elinde tutuyor bir bilgim yok ama bu belgelerle intikamımızı alırsak kimse Teoman'ın intikamını aldığımızdan şüphe duymayacak." dedi Deniz ondan beklenmeyen bir ciddiyetle.

"Güzel, o belgeleri derhal alıp kulüp evine gelin. Sizinle orada buluşuruz." dedi Alpaslan.

"Bir de burada henüz şifrelerini kıramadığımız bir flash bellek var, onu da getiriyorum." dedi Deniz.

"Tamamdır ben Rüzgar'a da haber veriyorum. Kısa süre içinde kulüp evinde buluşuruz. Bu arada Kara peşimize adam takmayı düşünüyor, gelirken dikkatli olun." dedi Alpaslan ve telefonu kapattı.

"Yaklaşık yarım saate kulüp evinde olurlar." dedi Alpaslan telefonunu cebine koyarken.

"Güzel, bu süre sana planı anlatmam için yeterli." dedim.

RakunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin