Na een leuk maar vermoeid dagje rijden we naar huis. Ik ben echt blij voor mijn schoonzusje Lamyae! Ze is een prachtmeid en gaat met een kanjer trouwen. Hij is echt een schat en past super goed bij Lamyae. Ik ben echt zo trots. Ze lijken op Nourdinne en mij toen we gingen trouwen.
Nasserdinne begin te huilen. Ik gaap. Ik doe mijn hakken uit en klim naar achter. "Wejow! Wat doe je" zegt Nourdinne geschrokken. "Naar Nasserdinne" "Yeh gevaarlijke chick bijna waren we dood" zegt hij lachend. Ik rol met mijn ogen. "Maar ik had wel mooi uitzicht over je dikke kont" ik rol nog een keer met mijn ogen. Ik pak uit de verschoontas de thermokan en maak een flesje voor Nasserdinne.
Ik geef het aan hem en hij is als stil. Hij drinkt er gulzig van. Nourdinne parkeert de auto. Ik doe mijn hakken uit en stap uit. Mijn hakken galmen door de straat. Het is heel erg laat en stil. Ik pak nasserdinne op en laat hem boeren. Hij boert en valt dan in slaap.
Nourdinne klapt de kindwagen uit en ik leg hem der voorzichtig in. We pakken al onze spullen en doen de auto opslot. We lopen dan naar huis. Wat niet eens ver is. Nourdinne zijn auto is gewoon een beetje verder op en mijn auto is in de garage.
We lopen naar binnen. Hij pakt meteen nasserdinne en loopt naar boven. Ik pak een flesje water en ik loop naar boven. Ik doe mijn hakken uit en trek mijn kleding uit. In mijn lingerie ga ik zitten en ik pak make up remover en ik haal mijn make up weg.
Nourdinne komt binnen lopen. Hij kleed zich meteen uit en ik kijk stiekem via het spiegel naar hem. Hij kijkt me ook aan. Ik heb oppeens echt energie gekregen. Hij komt achter me staan en wrijft over mijn rug en nek. Waar ik tintelingen van krijg. Ik zet nivea op en kam mijn haren en zet ze in een staart. Ik haal al mijn sieraden er af en leg ze op de juiste plek.
Nourdinne staat nog steeds achter me en volgt elke beweging. Hij trekt zijn broek uit en ruimt de onze kleren op die we aan hadden. In zijn boxer springt hij op het bed.
Ik doe wat parfum op. Als ik ga slapen moet ik lekker ruiken.
Ik loop naar de badkamer en ik hoor Nourdinne achter me aan lopen. Ik pak mijn tandenborstel. En zet er tandenpasta op. Nourdinne doet precies het zelfde. We poetsen onze tanden.
Hij laat zijn hand rusten op mijn bil. Hij knijpt er grijnsend in en wrijft er over. Ik poets verder. Hij gaat dan naar mijn borsten en rust zijn hand daar. Na lang poetsen spoel ik mijn mond. Hij doet het zelfde. Ik laat het netjes achter. En ik wil weg lopen.
(Als jullie niet tegen intieme dingen kunnen wat een man en een vrouw meestal samen doen dan hoef je het volgende niet perse te leren, eigen keus)
Maar hij houd me tegen. Hij trekt me naar zich toe. En hij zet zijn handen op mijn bil. Hij tilt me op en duwt me tegen de muur. Ik sla mijn benen om zijn middel. Hij kust me en zijn ton vraagt om toestemming. We belanden in een kuspartij. Met gemak heeft hij me opgetilt. Ik voel zijn mannelijkheid tegen me aan drukken.
Hij zoekt naar de opening van mijn bh. In een ruk gaat ie los. Hij kust me in mijn nek en ik laat een zachte kreun horen. Mijn bh valt op de grond. Mijn harde tepels die tegen nourdinne aan zitten zorgt er voor dat zijn mannelijkheid nog meer groeit.
Hij stopt met wat ie aan het doen is en kijkt naar mijn borsten. Ik hoor hem zacht grommen en hij kust me vol op de lippen. Hij zet zijn handen op mijn billen en tilt me weg van de muur. Nog steeds met mijn benen om zijn middel loopt hij naar ons bed. Hij kijkt me vol verlangen aan.
"Ik hou van je" zegt hij hees tegen mijn lippen aan. "Ik ook van jou" zeg ik. Hij kust me en ik speel met zijn haren.
"Je bent mijn sexy, lekkere, knappe, mooie, beste, leukste, liefste, opgewonde vrouwtje" ik glimlach. En geef hem een kus in zijn nek. Ik laat een zuigzoen achter en ik hoor hem grommen.
Hij kust me weer en ik zoek met mijn handen zijn boxer. Hij glimlacht tijdens het kussen. Hij laat me los en hij loopt naar 'het' kastje. Hij pakt een condoom. En grijnst. Ik volg alle bewegingen dat hij maakt. Hij doet de gordijnen dicht en de badkamer licht uit die we blijkbaar aan hadden laten staan.
Hij komt weer met lust in zijn ogen naar me toe lopen. Hij doet zijn boxer uit en doet zijn ding. Ik trek mijn onderbroek uit. Hij komt op me liggen en kust me weer. Zijn tong vraagt om toestemming. Zijn mannelijkheid voel ik drukken tegen me aan maar nog niet in me. Vol verlangen kus ik hem en plaats mijn handen op zijn brede rug. Hij laat allemaal zuigzoenen achter in mijn nek. Ik kreun zacht.
Hij speelt met mijn borst en kijkt me aan. Hij komt langzaam in me. Ik druk mijn nagels in zijn rug. "Door?" Ik knik pijnlijk. Hij gaat wat dieper en zo belanden we in een lange wilde nacht.
*******
Zo erg was het toch niet? But i am super lief because i plaatsen 2 deeltjes in a half uur. Vanavond nog een, of zelfs twee ❤️
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...