Hier is ie dan eindelijk! Geniet er van! En alsje nog vragen hebt, vraag maar raak!!
Voor mij (schrijfster):
Hoe oud ben je?
Ik ben 16 jaartjes, in April word ik 17 yeah!Waarom begon je met het schrijven van dit boek?
Mijn beste vriendin, en veel andere vriendinnen om me heen vertelde me altijd over Wattpad. Dus ik downloade het en las een paar verhalen. Ik was erg onder de indruk. Mijn beste vriendin, ik denk dat de meeste haar wel kennen romyverhalen. Zij heeft veel volgers en boeken enzo. En ik dacht omg ik wil dat ook. En ze zei ook steeds ja doe ja doe enzo snapje. Vandaar dus bedank romyverhalen dat ik hier ben.Waar haal je je inspiratie vandaan?
Ik heb echt geen idee hoe ik op dit kwam. Het kwam gewoon in me op. En waarom ik heb gekozen voor dat Nourdinne in de gevangenis zat, is omdat een heel belangrijk persoon daar zit. Onterecht, en ik mis die gene heel erg. En ik weet dat het heel zwaar is. Heel zwaar.Is het einde van dit boek al in zicht? Of duurt het nog een tijdje?
Jullie weten echt niet wat jullie te wachten staat. Dit boek is nog langg niet klaar. Er moet nog zoveel gebeuren, echt heel veel: dus bereid jullie alvast voor. Want het gaat geweldig worden!!Wat zijn je favoriete films?
Ik heb niet echt favo films. Ik kijk van alles een beetje. Vooral op Netflix. Ik kijk meer serie's zoals Pretty Little Liars, The 100, Riverdale, Teen Wolf en Gossip Girl. Dat zijn mijn favo series. En verder kijk ik echt alle soorten films.Heb je beste vriendinnen?
Ja maar er zijn maar 2 die echt echt vertrouw omdat ze ook familie zijn en ik super lang ken. Namelijk Imane (ze heeft geen Wattpad) . En romyverhalen.-
Wordt het niet tijd om hard te worden??? Niet alleen tegenover je man maar tegen over iedereen!!
Ja ik weet hett, ik kan er niet veel aan doen. Ik ben zo geboren. Zo ben ik altijd al geweest. Ik weet dat het veel nadelen heeft. En dat mensen me gebruiken door mijn liefheid.
Maar ik ben echt aan het oefenen en doorzetten om veel harder te worden. En het lukt me echt! Hebben jullie niet gezien dat ik steeds harder ben?Waarom vergeef je Nourdinne zo snel?
Ik weet het, ik weet het echt niet. Ik haat ruzie, vooral met hem. En ik houd zoveel van hem echt super veel. En als ik dan eenmaal in zijn ogen kijk, kan ik niet langer boos op hem zijn. Hij is me zwakte, soms heb ik het niet eens door. En ik weet dat het niet goed is.-
Voor Nourdinne:
Zal er iets komen tussen jou en die Amina?
Denk het niet, en ik hoop het ook niet. Ik houd van Amirah. Maar ik ben klaar met haar. Vroeger was ik met haar, echt vroeger. Nu leef ik in nu met mijn mooie Amirah.Vind je Amina aantrekkelijk?
Nee niet echt, maar weet je wat het is. Ik had vroeger met haar. Ik kocht alles voor der, ik ging vaak met der om. Ik heb vaak met der gezoent. En ze maakte ook deel uit van mijn leven. Maar nu niet meer, en ik vind der zeker niet aantrekkelijk. Enige die nu voor me telt is Amirah.Wanneer ga jij jou vrouw vertellen dat je die Amina wel kent, voor dat de waarheid boven wster komt en om te voorkomen dat jou vrouw je verlaat!?!
Wow wow rustig, ze komt er niet achter. En het is niet eens zo erg. Amina is verleden tijd. Dus ze jullie hoeven geen zorgen te maken.Hoe heb je Amirah leren kennen?
Ik was vroeger beste vrienden met Marouane, haar broer. Nu nog steeds hoor. Maar eerst kende ik zijn zusje niet echt. Maar toen zag ik der steeds vaker en bleven mijn gevoelens voor der groeien. En ik hou nog steeds zoveel van der.
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
Storie d'amoreAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...