Perspectief Amina:
Het is die flikkers gewoon gelukt. Ugh ik haat ze! Door hun ziet ik hier vast! Niet dat het erg is dat ik nu lekker me ding met mannen kan doen. Alleen ze slaan hier ook en ze mishandelen. Als ze dat niet zouden doen dan zou het hier geweldig zijn. Maarja..
De deur word ruw open gemaakt. "Aantrekken slet" zegt de donkere man en gooit een vuilnis zak op me. Hij loopt weg en doet de deur dicht. Ik maak de zak open en ik zie een knal rode met zwarte kante Lingerie. Oeh deze is sexy.
Ik trek het aan en kijk in de spiegel en eerlijk ik zie der kapot sexy uit. Zag Nourdinne me maar, of die lekkere broer van Amirah. Oh damn.
Ik zet mijn haren los en ik zie dat in de zak ook wat make up in zit. Ik doe er lekker veel van op en de puntjes op de i, knalrode lippenstift.
De deur word ruw opengetrokken. Ik doe snel de torenhoge hakken aan. "Meekomen slet" zegt hij met zijn zware stem. Ik loop heupwiegend mee. Hij geeft me een harde klap op mijn kont. Auw dat deed pijn.
Hij duwt me langs allemaal kamer en ik hoor allerlei meiden schreeuwen en kreunen. We komen bij een kamer aan en hij duwt me naar binnen. Ik zie een oude man van zeker iets in de 60. Hij zit te roken aan een zo een Amerikaanse rookpijp.
De man doet de deur dicht en de man kijkt me grijnzend aan. Ieuwl hij is echt oud. Maar ja ik doe het gewoon. Ik hoop dat ie een grote heeft.
Ik loop verleidelijk naar hem toe en buk wat zodat mijn tieten in zijn gezicht hangen. "Oh hello beauty" zegt hij. Ik draai me om en duw mijn kont in zijn gezicht en ga op zijn schoot zitten.
Hij trekt me ruw aan mijn haren naar boven. Auw! Ik wil het uitschreeuwen van de pijn, maar als ik dat ga doen dan krijg ik nog meer klappen.
Hij duwt me ruw op het bed en hij trekt zijn broek uit. Hij pakt mijn gezicht en houd mijn haren strak vast. Zo strak dat het zelfs pijn doet. Hij duwt mijn gezicht richting zijn l** en laat me zowat stikken. De tranen stromen over mijn wangen, alhoewel het wel lekker is..
(Oke sorry voor dit stukje maar ja wou jullie ff laten zien hoe Amina der payback krijgt, sorryyy ea niet zeuren)
Perspectief Amirah:
Ik breng mijn moeder weer naar huis. Ik heb lekker een dagje met haar geshopt. Hadden we echt nodig. Heb lang niet iets leuks gedaan.
Thuis aangekomen zie ik Nourdinne met Sabrine in zijn handen melk geven. Ik glimlach en geef haar een zachte kus en hem een kus. "Waar is Nasserdinne?" Fluister ik. "Slaapt" ik knik. Ik loop naar boven en kleed me om in me Pyjama.
Ik loop naar beneden en ik zie dat Nourdinne eten heeft besteld. Van alles is al op. Ik pak de pizza doos waar nog 3 pizzapuntjes in zitten en loop naar de woonkamer.
Ik zie Nourdinne me lachend aan kijken. Ik glimlach kort en doe dan de tv zachtjes aan en eet een stukje pizza. Nourdinne loopt naar boven en na een paar minuten komt hij weer naar beneden maar dan zonder Sabrine.
Hij ploft naast me neer. "Hoe was het?" "Gezellig" hij knikt. "Mooi zo"Hij slaat zijn arm om heen en leunt met zijn hoofd op me terwijl ik zit te eten. Als ik klaar ben veeg ik mijn handen aan een zakdoekje die ik mee genomen had.
"Nourdinne" zeg ik. "Ja schat" zegt hij en trekt me op zijn schoot. "Je zei me toch laatst dat je op vakantie wil?" Hij knikt. "En jij mag kiezen naar waar" zegt hij.
"Ik wil naar Mekka, op lhaj" (voor de mensen die niet weten wat dat is. Alle moslims gaan een minimaal een keer in hun leven naar Mekka naar hun heilige plek daar en doen daar een routine wat elke moslim moet doen, en als iemand het beter kan uitleggen doe dat in de rea hahaha)
Hij kijkt me diep in de ogen aan. "Echt?" Ik knik. Hij trekt me in een knuffel. "Mashallah, weet je hoe lang ik daar al naar toe wil gaan maar ik dacht dat jij pas later wou gaan" ik grinnik. "Je kon het gewoon zeggen hoor, hoe eerder hoe beter" "En de kids dan?" "Die laten we dan bij familie" "Maar dan gaan we pas in de Haj periode ja?" Ik knik.
"Morgen op werk zal ik kijken voor tickets en of het nog beschikbaar is" ik knik. Hij gaat liggen op de bank en trekt me op zich. "Ik hou zo veel van jou, dat is een van mijn grooste dromen. Op Haj gaan met de liefde van mijn leven" ik glimlach. Hij drukt een lange kus op mijn lippen.
Zijn handen rust hij op mijn billen. Onze kus partij word ruwer.
Hij speelt met mijn bh onder mijn pyjama shirt.
Ons moment word verstoord door de bel. Hij zucht hard en ik ga van hem af met rode wangetjes.Hij staat op en loopt naar de deur. Na een tijdje komt hij terug met 2 dozen in zijn handen.
"Van Zara en H&m" zegt hij. "Ohja dat had ik besteld" zeg ik. Hij knikt en legt het neer en kijkt me weer grijnzend aan.Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar boven waar we verder gaan met waar we mee bezig waren..
Vanavond of morgen komen de laatste deeltjes x
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...