Chapter 49

3.7K 213 27
                                    

"Je snapt toch wel wat ik bedoel Amirah" "jaahaa" zeg ik geirriteerd.

Hij kan soms zo irritant zijn! Ik mag niet in een bikini zwemmen. Hallo! Wie gaat me zien? Niemand! Alleen maar dubaise mensen maar hij doet phel ik heb intresse in ze. Ik heb hem toch.

Zuchtend trek ik een prachtige badpak aan.

"Zo goed?" "Nog steeds te bloot" ik zucht hard. "Oke oke maar doe wel een zwemshort aan" zegt hij een tikkeltje boos. En loopt boos de badkamer in. Ik zucht.

. Ik pak een bijpassende zwemshortje er bij. Ik trek een los jurkje erover heen en pak de strandtas in.

Ik kleed Nasserdinne om in een zwembroekje en een zwemluier. Ik smeer hem helemaal in. Ik wil niet dat mijn schatje verbrand. Ik doe nog wel zijn tshirt om en leg hem in de kinderwagen. En zet als laatst zijn petje op.

Ik pak een zwemhouder voor baby's waar Nasserdinne in kan zwemmen en leg het onder in de kinderwagen. Ik trek mijn slippers aan en pak mijn zonenbril. Nourdinne duwt de kinderwagen.

Ik pak mijn telefoon en loop achter hem aan. Ik ga hem gewoon een beetje negeren om hem te irriteren. Hij doet zo bazig. En irritant alsof ik aandacht zoek van andere mannen. Kom op zeg. Ik heb hem en Nasserdinne.

We hebben nog geen woord uitgewisseld. Aangekomen bij het zwembad gaat Nourdinne meteen liggen op zijn ligstoel. Ik haal Nasserdinne uit de kinderwagen. Ik duw de kinderwagen onder de parasol zodat ie niet te warm word door de zon. En dingen gaan smelten ofzo.

Ik trek mijn jurkje uit en ik ga zitten met Nasserdinne op mijn schoot. Hij klapt in zijn handen. Nou hij probeert het. Hij kijkt bewonderend om zich heen.

Het zwembad is prachtig. Ik maak een snap van het zwembad met de graden erbij. Ik plaats het op mijn snapchat verhaal en ik leg mijn telefoon weg.

"Ik ga met hem zwemmen" zegt Nourdinne en pakt hem op. "Wacht" zeg ik. Ik pak de zwemhoudertje. En geef het aan hem. Ik doe zijn tshirt uit. "Doe voorzichtig aub en zijn hoofdje mag niet in het water" "Dat weet ik heus wel ik ben niet dom" zegt hij bot. Ik kijk hem verbaasd aan.

Gekwetst ga ik zitten, hij hoeft niet zo boos te doen hoor. Ik kijk om me heen. Ik zie een bar. Met van die krukjes. Allemaal parasollen en palmbomen. Stukje gras en dan tegels. Dan komt het grote zwembad met 3 glijbanen. En een apart mini zwembadje voor baby's en kinderen.

Ik zie Nourdinne daar leuk spelen met Nasserdinne. Ik krijg het warm van binnen. Ik maak snel een paar foto's van ze en ik ga dan verder zonnen. Ik doe mijn oordoppjes in en zet een leuk liedje op.

Na een lange tijd zonnen komt Nourdinne terug met Nasserdinne. "Hou je hem ff bij je? Ik wil ff een duikje nemen" ik knik. Hij loopt weg en hij springt het water in.

Ik kijk naar Nasserdinne. Hij kijkt me lachend aan. "Ahw toetie je bent zo schattig! Ik wil je opeten" zeg ik en geef hem een paar kusjes. Ik pak een handdoek en zet het over hem heen zodat hij niet ziek word.

Hij kijkt me lief aan mompelt wat. "Zeg is Mama" "mmm" "mama" spreek ik duidelijk uit. "Mmmmmah" ik lach. En geef hem een kusje. Ik pak mijn telefoon.

Ik besluit Marouane te face timen. Hij neemt meteen op. Hij zit op een terrassje. "Hey zusje!" Zegt hij blij. "Hey hey" "Waar jij" "zwembad" zeg ik en laat het zien. "Zo hé jullie genieten wel he" "zeker" "laat is Nasserdinne zien" ik schuif mijn telefoon een beetje zijn richting op. "Fakka player alles goed?!" Zegt ie blij. Nasserdinne begint te lachen. We lachen mee.

"Waar ben jij?" Vraag ik dit keer. "Terrassje scheveningen" "lekker hoor" ik klets nog wat met hem en Nourdinne ook. Ik hang dan op zodat hij van zijn dagje kan genieten.

Nasserdinne wijst naar het zwembad. Hij probeert te wijzen. Maar dan met 5 vingers. "Wil je zwemmen?" Zeg ik ookal weet ik dat hij me niet begrijpt. Ik leg mijn telefoon weg en haal zijn handdoek er van af. Ik zet Nasserdinne in de veiligsheid zwemband.

Ik zie Nourdinne naar me kijken. Ik loop naar het zwembad en ga der in zitten. Heerlijk!

Ik sta bij de Ondiepe gedeeltje en speel met nasserdinne. Hij vind het geweldig! Blijkbaar houd hij van zwemmen.

Na zeker een uurtje met hem hebben gezwommen, kwam Nourdinne er ook nog ff bij. Na dat we zijn uitgespeeld wikkel ik Nasserdinne in een handdoek. En maak een flesje voor hem.

Ik schud het flesje en hou Nasserdinne in de goeie positie vast. Ik geef hem zijn flesje en hij begint gulzig te drinken.

Nourdinne kijkt me nog steeds aan. "Wat is er?" Vraag ik heel normaal. "Kunnen we gewoon normaal tegen elkaar doen?" "Ik doe heel normaal" "Dat doe je niet, je negeert me. Aub Amirah ik wil gewoon genieten met mijn prachtige gezin" ik knik. Hij geeft me een kus op mijn wang.

Ik laat Nasserdinne boeren en hij valt in slaap. Nourdinne pakt een ligstoel en zet het tussen ons. Hij legt een handdoek er op. En houd een andere parasol er over heen zodat er schaduw valt op die ligstoel. Ik leg Nasserdinne er voorzichtig op. En ik zie hem als een roos slapen. Ik geef hem zacht een kusje en Nourdinne het zelfde.

"Nu lekker zonnen" zegt Nourdinne. Ik zet mijn ligstoel op een zit stand. En ik pak mijn telefoon en kijk naar een gedownloade film op Netflix. Terwijl ik langzamer hand een kleurtje begin te krijgen.

Als de hele film is afgelopen zie ik dat ik al een beetje bruin ben geworden.

"Schat wil je wat eten van de bar?" Ik knik. "Hier menukaart" ik pak het aan. "Is het halal?" Vraag ik. Hij knikt. Er staan veel ijsjes op. Maar ik heb echt een maaltijd nodig. Mijn ogen vallen op een cheesburger met friet.

"Doe maar cheeseburger met friet"zeg ik. "Ik wist het!" Zegt hij blij. "Wat wist je?" "Dat je cheeseburger zou nemen ik ken mijn vrouwtje goed hoor" zegt hij lachend en komt naar me toe lopen. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Wil je nog wat drinken?" "Gewoon water" hij knikt en loopt naar de bar. Ik kijk om me heen en merk dat veel mensen me aan kijken. Schande.

Ikga weer verder liggen en geniet van de zon. Ik kijk telkens of Nasserdinne nog in de schaduw slaapt. En dat doet hij.

Nourdinne is al terug en is in het water gegaan. Ik wil ook er in maar iemand moet bij Nasserdinne blijven.

Er komt een ober naar me toe met 2 borden met een grote cheeseburger en veel friet. Ik zie Nourdinne al aanlopen. Hij legt water en cola neer. "Voor de prachtige dame" zegt hij met een knipoog. "Eh hou je mening voor je" zegt Nourdinne geirriteerd. Die uit het niets er bij staat. Hij knikt en loopt weg.

Hij gaat zitten en begint met eten. Doet ie nou boos? Ik kijk hem aan. "Ben je boos?" Vraag ik. "Nee." Snauwt hij af. "Oh oke" zeg ik zacht. "Bismillah" fluister ik en begin met eten.

"Sorry was geirriteerd door die ober" zegt Nourdinne na een tijdje. Fijn hij heeft zelf ingezien dat hij boos deed.

Hij komt achter me zitten en houd me goed vast om mijn middel. Ik leun naar achter.

"Ik hou van je" zegt hij en drukt een kus op mijn haren.

Het kan me niks schelen dat allerlei mensen naar ons kijken. Ik geniet van ons moment.

Hij & Ik

*****

Heey dames, Happy New Year💓
Lets start 2018 (eigenlijk pas over 5 uurtjes maar ja)

Ik wou dus ff zeggen, dat mensen graag een q&a willen?
En dat ik de personages beschrjjf?

Laat het weten aub dan zal ik bij het volgende deeltje de personages beschrijven, en als veel mensen een q&a willen zal ik dat ook daarna doen,

Dus laat me weten..

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu